FANDOM

Opuszczona Farma to miejsce w Dolinie Mroku , występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opuszczona Farma
Opuszczona Farma

Opuszczona Farma

Gra
Lokalizacja
Frakcje
Postacie

Samotnicy Samotnicy:

Najemnicy Najemnicy:

Źródło

OpisEdytuj

Jest to opuszczona farma na południu Doliny Mroku, złożona z dwóch dużych budynków, ogrodzona rozpadającym się, betonowym płotem. W grze pojawia się kilka wzmianek o tej lokacji,  wiążą się z nią zlecenia główne oraz poboczne. Nie ma ona znaczenia strategicznego, choć znajduje się przy południowym przejściem do Kordonu. 

WystępowanieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Cień CzarnobylaEdytuj

Wspomina o niej również jeden z członków frakcji Powinność, Nabój, po uratowaniu jego kolegi z rąk Bandytów w Dolinie Mroku. Kolejna wzmianka pada w Stacji Benzynowej, o farmie wspomina Stalker uratowany przed Pijawką przez głównego bohatera. W pierwszym przypadku Powinnościowiec wyjaśnia, że Stalkerzy, których widział na farmie nie zrobili na nim zbyt dużego wrażenia, Stalker w Dolinie Mroku wspomni, że od Stalkerów na farmie można kupić ogniwa do Karabinu Gaussa. Rezyduje w niej Stalker o pseudonimie Wampir wraz ze swoją grupą. Jeden z jego ludzi informuje Naznaczonego, że są w posiadaniu ogniw do Karabinu Gaussa oraz, że istnieje możliwość nabycia ich przez bohatera za 800RU. 

PostacieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Czyste NieboEdytuj

Najemnik Szrama, podczas swojej współpracy z frakcją Wolność, musi udać się na farmę w celu zlikwidowania Najemników, którzy ją zajęli, a także pozyskania PDA zdradzieckiego dowódcy. Bohater przybywa w momencie, kiedy oddział Wolnościowców już nawiązał walkę z Najemnikami. Po zaciętej walce i stratach po obu stronach, Najemnicy zostają zabici, a lokacja zajęta, z czasem pojawia się w niej także przewodnik Wolności. Po wykonaniu tego zadania farma nie pełni już żadnej istotnej roli.

FrakcjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki