FANDOM

Rozpadlina lub Pole Anomalii na Wielkich Bagnach występuje wyłącznie w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Pole Anomalii na Wielkich Bagnach
Pole Anomalii

Pole Anomalii na Bagnach

Ogólna Charakterystyka
Gra
Typ anomalii
  • Termiczna
Czynnik szkodliwy
  • Ogień
Artefakty
  • N/D
Lokalizacja
Źródło

Ogólna CharakterystykaEdytuj

Jest to niewielki obszar, na którym ziemia jest spalona i popękana, w miarę zbliżania się do niego wzrasta temperatura, która może uszkodzić kombinezon i zadać obrażenia termiczne. Nie jest ono klasyfikowane jako anomalia, nie ma również nazwy, jednak sposób działania nakazuje traktować to miejsce jako pole anomalii termicznych. Nie generuje żadnych artefaktów, nie wiążą się nim żadne zadania.

Rozpadlinę tę można porównywać do pól anomalii, spotykanych w różnych rejonach Zony. Podobnie wygląda np. anomalia Bojler, z tą różnicą, że pęknięcia w ziemi są znacznie większe, a w środku znajduje się wrząca woda, stale podgrzewana przez anomalie Spalacz. Podobna jest również anomalia Cyrk, wokół której latają dwie anomalie Komety, każda w przeciwległym kierunku. Kolejnymi podobnymi anomaliami są Bitium oraz Wulkan[1].

WystępowanieEdytuj

Występuje wyłącznie na Wielkich Bagnach, na północny-wschód od Placu Maszynowego.

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki