FANDOM

Lokacja usunięta z gry.

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Edytuj

Stalker 790screen004.jpg

Bagna - usunięte

Jest to lokacja usunięta z gry. Miała występować w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. Miejsce zarówno duże jak i ciekawe. Możemy je zwiedzić w Alphie 1935. Znajduje się na północny zachód od Magazynów Wojskowych. Charakterystyka tego miejsca zapowiadała się dosyć typowo, podmokłe tereny, bujna roślinność, kilka miejsc strategicznych oraz pobocznych, a także kilkanaście zadań do wykonania przez protagonistę. Ostatecznie jednak lokację tę mocno przemodelowano i przeniesiono.

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

W S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo lokacja ta została zastąpiona innymi, nawiązującymi bezpośrednio do fabuły rozgrywki. Na terenie dawnych bagien znajduje się Czerwony Las wraz z podziemiami oraz gęstymi lasami, które rozciągają się nad większością terytorium. Roślinność i klimat podobny do oficjalnych bagien z gry. Wielkie Bagna, które powstały zamiast pierwotnego pomysłu, zostały znacznie powiększone i urozmaicone, pokrywają je ogromne połacie trzciny oraz gęsta roślinność, do tego 10 strategicznych lokacji oraz 6 pomniejszych.

Zadania Edytuj

Zadania jakie miały być umieszczone w tym miejscu są nieznane. Z przecieków wiadomo jedynie, że miała istnieć misja poboczna od przywódcy Powinności, polegająca na zabiciu Kontrolera na bagnach, można również przypuszczać, że dostępne by były zlecenia poboczne identyczne jak w przypadku kanonicznej rozgrywki, polegające na likwidacji przeciwników oraz przynoszeniu przedmiotów.

Mutanty Edytuj

Można hipotetycznie założyć, że na tym terenie występowały by zwierzęta i mutanty typowe dla tego rodzaju bagiennym obszarze.

Ciekawostki Edytuj

  • Na Bagnach miał się początkowo znajdować dom jednego z najważniejszych bohaterów serii S.T.A.L.K.E.R. - Doktora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki