FANDOM

Bagna to lokacja usunięta z gry przez twórców, występować miała w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Lokacja ta jest dużym bagnem. Z zachodu na wschód przecina je autostrada prowadząca od Martwego Miasta do tunelu "Tuzła". Z budynków można zidentyfikować kilka chatek rybackich, kilka chat, a także dom Doktora. Ponadto na miejscu znajdują się wieże obserwacyjne i dwa mosty, z których jeden jest zniszczony. Zgodnie z wczesnymi dokumentami projektowymi, tutaj znajdowała się główna baza grupy Dzień Sądu.

Kluczowe miejscaEdytuj

Mosty i tunel TuzłaEdytuj

Na miejscu znajdują się dwa mosty, z których jeden jest niszczony z nieznanych przyczyn. Drugi most jest nienaruszony i łączy dwa brzegi lokalizacji, stanowiące kontynuację drogi prowadzącej do tunelu Tuzła.

RurociągEdytuj

Rurociąg biegnący wzdłuż krawędzi lokalizacji. Jest tam teżogrodzenie, za które protagonista nie może się wydostać.

Wieże kontrolne i drogiEdytuj

Kilka wież obserwacyjnych znajduje się wzdłuż drogi w całej lokalizacji. Autostrady miały patrolować jednostki wojskowe.

Dom DoktoraEdytuj

Mały dom położony w północnej części lokacji. To tutaj mieszka legendarny doktor, z którym bohatera miał spotkać się.

Osady rybackieEdytuj

Kilka niewielkich osad rybackich rozsianych po całej okolicy.

Zadania Edytuj

Główne zadanie bohatera miało polegać na odnalezieniu Doktora i zdobyciu od niego informacji oraz przedmiotów. Przed dotarciem do celu protagonista miał uporać się z przeciwnikami w postaci mutantów i Bandytów.

  • Na Bagnach miał się początkowo znajdować dom jednego z najważniejszych bohaterów serii S.T.A.L.K.E.R. - Doktora.

Galeria GaleriaEdytuj