FANDOM

Bagno w Agropromie, nazywane także Jeziorem Agroprom, to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Bagno w Agropromie

Bagno w Agropromie.jpg

Lokalizacja Bagna w Agropromie

Lokalizacja
Frakcje
Mutanty
Źródło

OpisEdytuj

Bagno zlokalizowane jest w północno-wschodniej części Agropromu, na wschód od Instytutu Badawczego. Miejsce to jest bardzo mocno napromieniowane, niedaleko bagna znajduje się ścieżka prowadząca nad Jantar. Z bagnem związane jest jedno zadanie od Barmana.

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Edytuj

Naznaczony odwiedza tę lokację przy okazji wykonywania jednego ze zleceń oferowanych przez Barmana w Rostoku. Zadanie polega na likwidacji żołnierza-dezertera, ukrywającego się w przyczepie na bagnach. Po wyeliminowaniu oponenta zadanie kończy się sukcesem[1].

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

Najemnik Szrama ma okazje poznać bagna, kiedy decyduje się pomóc Samotnikom, którzy próbują przez nie przejść, aby dostać się wschodnią ścieżką nad Jantar. Stalkerzy potrzebują jednak pomocy, gdyż na ich drodze stoi niewielka grupa Zombie, która przewyższa ich liczebnie. Szrama likwiduje Zombie, umożliwiając Stalkerom dalszą podróż, w zamian za pomoc dostaje zapłatę oraz Kombinezon "Świt". Dodatkowo, w pobliżu bagna swój obóz rozbili Bandyci, którzy atakują Samotników w Fabryce, zlikwidowanie obozowiska i dowódcy spowoduje załamanie się organizacji Bandytów, a w konsekwencji ich porażkę i ucieczkę z Agropromu. Po wykonaniu tych zadań bohater nie wraca już w to miejsce[2].

FrakcjeEdytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Edytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

MutantyEdytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Edytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo
  2. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Szrama

Więcej z Fandomu

Losowa wiki