FANDOM

Tuż przed katastrofą w '86 był to obszar przemysłowy. Jak zapewne zauważyłeś, teraz niewiele już z tego pozostało... W podziemiach tuż pod hangarem znajdziesz bar o nazwie "100 Radów". Owe miejsce zarządzane jest przez okolicznego kupca który dorabia sobie również jako barman. Jeśli chcesz coś zakupić, sprzedać, znaleźć pracę czy też być na bierząco z najnowszymi wieściami, to miejsce idealnie się do tego nadaje. Na terenie kompleksu znajduje się również Arena na której walcząc można sporo zarobić. Natomiast jeśli chcesz dołączyć do Powinności, udaj się tam - oni powiedzą Ci do kogo możesz się z tym zwrócić. Oh, przy okazji, cały ten obszar jest chroniony prez członków Powinności więc zachowuj się jak przystało toteż trzymaj swoją broń w kaburze. Jeśli zaczniesz strzelać, osoby znajdujące się na patrolu "uspokoją Cię" w mgnieniu oka.

- Zasłyszane opowieści, folklor Zony.

Bar 100 Radów to miejsce w Rostoku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Bar 100 Radów
Prop bar logo.png

Logo Baru 100 Radów

Gra
Lokalizacja
Miejsca
Frakcje
Postacie
Źródło

OpisEdytuj

100 Radów jest barem usytuowanym w podziemiach kompleksu fabrycznego Rostok, który najprawdopodobniej służył jako schron przeciwatomowy. Jest on prowadzony przez Barmana, który zapewnia podróżującym miejsce w którym mogą wypocząć, zjeść, napić się a także zaczerpnąć informacji.

Bardziej spragnione przygód osoby mogą również znaleźć pracę oraz zlecenia, których podjąć mogą się u Barmana lub bywalców Baru. Sam Bar przepełniony jest doświadczonymi Stalkerami, wliczając w to Kabla, szemranego handlarza informacjami, a także kilku innych Stalkerów, oferujących zadania o różnym stopniu trudności[1].

MiejscaEdytuj

FrakcjeEdytuj

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Naznaczony może uciekać do Baru przed przeciwnikami, nie wejdą oni zanim, będą jednak czekać przed wejściem.
  • W trzeciej części serii Zulus wspomina, że poznał Vano w Barze.
  • Telewizor w barze wyświetla obrazku zaczerpnięte z wcześniejszych buildów S.T.A.L.K.E.R..

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Arena

Więcej z Fandomu

Losowa wiki