FANDOM

Dzik (ang. Borow) to postać pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Charakterystyka Edytuj

Dzik
Dzik (Borow).png

Dzik

Frakcja
Ranga
  • Weteran
Wyposażenie

Jest to barman bandytów występujący w grze S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz w grze S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla. W drugiej części sagi jest on Bandytą mającym aspirację, aby samemu pokierować grupą bandytów. Nie szanuje ówczesnego lidera frakcji Bandytów - Jogi, a za jego największych zwolenników uważa za zwykłych chłopców na posyłki, którzy niewiele znaczą w przestępczym półświatku. Uważa, że gdyby to on został szefem Bandytów, to przestępcy spowodowaliby w Zonie dużo więcej szkód, niż niejedna emisja. Ostatecznie ginie on w starciu z Naznaczonym.

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Edytuj

W pierwszej części sagi Dzik dowodzi Bandytami w Dolinie Mroku. Posiada swoje biuro w głównej siedzibie bandytów. Barman zleca nam zdobycie drugiego klucza do X-18 który posiada Borow, jest on wrogo nastawiony jak każdy bandyta co za tym idzie gracz musi go zabić aby zyskać klucz magnetyczny do X-18. Posiada on w biurze sporo zapasów oraz amunicji i medykamentów, dostanie się do jego gabinetu wymaga przedarcia się przez całą szajkę bandytów.

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

Przed wydarzeniami w pierwszej części sagi odgrywa marginalną rolę, udziela Szramie kilku informacji na temat Bandytów i może z nim pohandlować żywnością i napojami. Poza ogólnymi informacjami, możliwością handlu oraz wyrażaniu niewielu własnych opinii na różne tematy, nie można z nim wejść w interakcję. Jest to postać drugorzędna, bez większego wpływu na wydarzenia w Zonie.

Ciekawostki Edytuj

  • Dzik jest ambitną osobą, można to wywnioskować chociażby po jego "awansie" jaki zanotował pomiędzy drugą (a więc prologiem), a pierwszą częścią sagi.
  • W drugie części można z nim porozmawiać, w pierwszej części od razu atakuje bohatera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki