FANDOM

Obozy Bandytów to miejsca na Wysypisku , występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Obozy Bandytów
  • Obóz nieopodal przejścia do Kordonu
  • Obóz za Cmentarzyskiem Pojazdów
  • Obóz niedaleko Hangaru
  • Obóz na północnym-wschodzie
Gra
Lokalizacja
Miejsca

SoC Cień Czarnobyla

  • Obóz nieopodal przejścia do Kordonu
  • Obóz za Cmentarzyskiem Pojazdów
  • Obóz niedaleko Hangaru

CNM Czyste Niebo

  • Obóz na północnym-wschodzie
Frakcje
Źródło

OpisEdytuj

Obozy Bandytów są rozlokowane na terenie całego Wysypisko, kilka z nich wokół hangaru, pełnią rolę zarówno zwykłych obozowisk oraz posterunków. Obozy te mają pewną wartość strategiczną podczas Wojen Frakcji, później nie pełnią już zbyt ważnej roli. 

WystępowanieEdytuj

Obóz nieopodal przejścia do Kordonu Edytuj

Położony jest przy ulicy prowadzącej do przejścia pomiędzy Wysypiskiem a Kordonem. W pobliżu znajduje się również Cmentarzysko Pojazdów. Obiekt ten jest częścią zlecenia dodatkowego od Barmana, polegającym na odnalezieniu i zlikwidowaniu obozu Bandytów. Okazjonalnie w pobliżu mogą pojawić się Nibypsy, Ślepe Psy lub Dziki. 

Obóz za Cmentarzyskiem PojazdówEdytuj

To z tego obozu Bandyci urządzają wypady na Cmentarzysko Pojazdów bronionego przez Stalkera Biesa. W razie udzielenia pomocy Stalkerowi, należy odeprzeć kontratak Bandytów, którzy nadchodzą właśnie z obozowiska nieopodal, po wykonaniu zadania w obozie wciąż będzie przebywało kilu przeciwników, w przypadku ich eliminacji obóz pozostanie opuszczony.

Obóz niedaleko HangaruEdytuj

Obóz ten założony został tuż przy Hangarze, leży on bezpośrednio na drodze prowadzącej do Agropromu, dlatego pełni ważną rolę strategiczną. Nie ma możliwości przemknięcia się do Agropromu bez alarmowania Bandytów na posterunku. Po ich zlikwidowaniu Bandyci będą co jakiś czas zajmować to miejsce.

Obóz na północnym-wschodzieEdytuj

To obozowisko jest zajmowane przez trzech Bandytów, wiążę się ono z jednym zleceniem dotyczącym likwidacji obozowiska Bandytów. Znajduje się w północno-wschodniej części Wysypiska, niedaleko przejścia do Doliny Mroku. To jeden z najbardziej wysuniętych na północny-wschód punktów w tej lokacji. Po wykonaniu zadania można wrócić po nagrodę, Bandyci nie pojawiają się tam już więcej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki