FANDOM

Bunkier w Kordonie jest zajmowany przez handlarza Sidorowicza, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

HistoriaEdytuj

Jest to podziemny schron przeciwatomowy. Wybudowany został za czasów ZSRR, jeszcze przed wybuchem reaktora w elektrowni atomowej w 1986 roku. Wówczas na terenie Związku Radzieckiego powstawały dziesiątki podobnych bunkrów, z uwagi na strach przed wojną atomową ze Stanami Zjednoczonymi. 

Po powstaniu Zony Sidorowicz przybył do Kordonu jako jeden z pierwszych, po czym zdecydował się zająć bunkier. Stamtąd handlarz zarządzał swoim interesem, większość Stalkerów, którzy spędzili w Zonie trochę czasu słyszała o Sidorowiczu, więc prawdopodobnie wielu znało lokalizacje bunkra[1]

OpisEdytuj

Jest to podziemny schron przeciwatomowy w pobliżu Wioski kotów, na północy Kordonu, prowadzi do niego tylko jedno wejście w postaci schodów, wejście do bunkra stanowią potężne, metalowe drzwi, które można zamknąć, aby zabezpieczyć obiekt. Bunkier znajduje się kilka metrów pod ziemią, posiada grube, betonowe ściany i kilka niewielkich pomieszczeń w środku. Lokacja ta daje schronienie przed emisjami, w pobliżu nie ma też żadnych mutantów, anomalie w pobliżu pojawiają się sporadycznie, dlatego też jest to bardzo bezpieczne miejsce. Rezyduje w nim handlarz Sidorowicz, jeden z najbardziej wpływowych Stalkerów w Zonie.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W tej lokacji bohater budzi się po raz pierwszy. Niestety ma amnezję i nic nie pamięta. To tutaj zapoznaje się ze światem i dostaje pierwsze zlecenia. W późniejszych etapach gry może tutaj zakupić broń i amunicję, sprzedać fanty i uzyskać parę drobnych zleceń.

Powiązane zadaniaEdytuj

Z miejscem tym związane wszystkie zadania, które zleca handlarz Sidorowicz. Jest jednak jedno zadanie, które nie jest zlecone przez handlarza.

Galeria GaleriaEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Handlarze