FANDOM

Cementownia w Jupiterze to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

W głównym budynku można znaleźć częsci i komponenty mechaniczne dla Azota. Tuż obok znajduje się wieża, z której można zobaczyć okolicę. Prowadzą do niej schody, dzięki czemu łatwo można się tam dostać. Często na tej wieży przychodzą i Samotnicy, rzadziej stalkerzy z frakcji WolnośćPowinność, a także Bandyci. Sporadycznie w cementowni mogą pojawiać się spore grupy Zombie, które będą próbowały dotrzeć do stalkerów na górze, wchodząc po schodach. W podziemnej części cementowni zadomowiły się Gryzonie w liczbie ok. 10 osobników. Na miejscu można znaleźć kilka anomalii, jak Spalacz oraz artefaktów, np. Kula Ognista czy Bateria. Lokacja ta może zapewnić schronienie przed emisjami.

PrzedmiotyEdytuj

Schowek SchowkiEdytuj

Podziemia budynku:Edytuj

Na wieży ciśnień na dachu północnego budynkuEdytuj

Pod mostem na północny wschód od zakładuEdytuj

  • To tutaj pojawia się pierwszy oddział najemników, który został zakontraktowany przez Morgana do zabójstwa Majora Diegtiariowa.
  • Po wykonaniu zadania Zmienne promieniowanie psi w pobliżu zakładu, zaczną pojawiać się Kontrolerzy. Przyciąga ich wieża, dlatego wspinając się na nią, trzeba być przygotowanym do walki z nimi.
  • Czasami do cementowni mogą przyjść Bagienne Pijawki.
  • W rzeczywistości cementownia znajduje się w pobliżu elektrowni jądrowej w Czarnobylu, zaledwie kilometr od czwartego bloku energetycznego.
  • Wieża cementowni to najwyższy punkt w Jupiterze, na który można wejść.
  • Istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo, że Nibyolbrzym zrespawnuje się na wieży. W takim wypadku będzie miała miejsce zabawna sytuacja. Potwór naturalnie będzie ścigał każdego na wieży, a stalkerzy uciekać schodami i pojawi się nietypowy bug. Stalkerzy zaczną bardzo powoli schodzić schodami, w bardzo niewielkiej odległości od siebie, bez broni i do tego będą szli tyłem, z głową i ramionami odwróconym za plecy.

GaleriaEdytuj