FANDOM

Chmura Gazu to rzadki typ anomalii występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Anomalia Chmura Gazu
Anomalia Chmura Gazowa.png

Anomalia Chmura Gazu

Ogólna Charakterystyka
Gra
Typ anomalii
  • Chemiczna
Czynnik szkodliwy
  • Trujący gaz
Artefakty
  • N/D
Lokalizacja
Źródło

Ogólna CharakterystykaEdytuj

Anomalia tego typu pojawia się sporadycznie, głównie za sprawą innych anomalii chemicznych. Efektem jej działania jest rozpylanie dookoła trującego gazu, który oddziału na skórę oraz drogi oddechowe, powodując dotkliwe poparzenia. Chmura gazu znajduje się w ciągłym ruchu, co może spotęgować zadawane przez nią obrażenia, najczęściej występuje razem z anomaliami Kometa oraz Tesla.

Ta anomalia zalicza się do grupy najbardziej niebezpiecznych, nawet w przypadku posiadania solidnego kombinezonu oraz artefaktów wspomagających ochronę przeciwchemiczną. Może ona uszkodzić założony kombinezon i szybko zredukować poziom zdrowia obrażeniami natury chemicznej. Najlepszym sposobem radzenia sobie z tą anomalią jest jej unikanie. W przypadku otwartej przestrzeni nie powinno to stanowić problemu, gorzej jeśli znajduje się ona w pomieszczeniach, na szczęście zazwyczaj występuje na zewnątrz. Nie generuje ona żadnych artefaktów[1].

WystępowanieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci Edytuj

Pojawia się w anomalii Winorośl, znajdującej się w Prypeci. Należy uważnie obserwować trajektorię jej ruchu, tak aby w odpowiednim momencie móc ją ominąć, w przeciwnym wypadku może się to skończyć poważnymi obrażeniami oraz upadkiem z wysokości.

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki