FANDOM

Dom Handlowy to obiekt w Prypeci, występujący S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Dom Handlowy
  • Dom Handlowy
  • Piwnica Domu Handlowego
Gra
Lokalizacja
Typ lokacji
  • Budynek
Rozmiar
  • Mały
Mutanty
Anomalie
Źródło

HistoriaEdytuj

W przeszłości jedno z ważniejszych miejsc w mieście, mieszkańcy wykorzystując czas wolny często spędzali go na zakupach, dom handlowy był zatem w centrum zainteresowania. Po ewakuacji budynek pozostawiono wraz z większością asortymentu, później po powstaniu Zony, budynek był kilkukrotnie zajmowany i opuszczany, głównie przez mutanty oraz stalkerów z Monolitu, Samotników lub Najemników.

OpisEdytuj

Stary dom handlowy jest to budynek znajdujący się w centrum Prypeci. Od frontu broniony jest przez watahę Ślepych Psów, które stworzyły sobie legowisko nieopodal budynku, w środku natomiast grasują Gryzonie.

Lokację tę można podzielić na dwie części, budynek główny oraz piwnicę, ponadto wewnątrz można znaleźć narzędzia kalibracyjne , które są chodliwym towarem w Zonie. Do budynku można dostaćsię na dwa sposoby, wejściem głównym lub przez pomieszczenia podziemne, czyli piwnicę.

Budynek główny jest podzielony na kilka opuszczonych pomieszczeń oraz wejście główne, umożliwia prowadzenie ognia zza osłon wewnątrz, zapewnia także ochronę przed emisjami. Piwnica to w gruncie rzeczy pole anomalii, ich zagęszczenie na dole powoduje, że zejście tam wiąże się z dużym ryzykiem utraty zdrowia lub nawet życia. 

AnomalieEdytuj

MutantyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W budynku znajdują się narzędzia kalibracyjne, leżą one na stole w piwnicy.