FANDOM

Easter egg - w dosłownym tłumaczeniu wielkanocne jajko. W grach oznacza jakąś ciekawostkę albo tajemnicę ukrytą przez twórców gry.

S.T.A.L.K.E.R - Cień Czarnobyla Edytuj

  • Jednym z Easter Eggów jest plakat dotyczący Czystego Nieba. Plakat znajduje się na terenie Baru, przedstawia on dwie dłonie z których wylatuje ptak.
  • W pobliżu torów, w małym na wpół zawalonym tunelu, można znaleźć ciało Gordona Freemana, protagonisty kultowej serii gier Half-Life.
  • W wiosce Kotów, w dachu ostatniego budynku po lewej stronie (przy wschodnim wyjściu z obozu) znajduje się skrzynia, w której jest schowany kombinezon Najemników.
  • Przebywając w Laboratorium X-18, w pomieszczeniu z lodówką i Nibyolbrzymem, możemy znaleźć zdjęcie twórców gry.
  • W Laboratorium X-16 znajduje się zdjęcie Lebiedieva, który jak się okazuje pracował w nim przed założeniem frakcji Czyste Niebo. A to znaczy, że mówi głównemu bohaterowi S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo znacznie mniej niż wie.
  • Wojskowi Stalkerzy są w Zonie specjalnie przeszkolonymi żołnierzami pracującymi dla armii. Zajmują się skomplikowanymi operacjami, likwidowaniem wybranych osób w Zonie, bądź sporządzają mapy kartograficzne trudno dostępnych miejsc. Rzadko kiedy działają w grupie

S.T.A.L.K.E.R - Czyste Niebo Edytuj

  • Jedną z tajemnic jest ciało Ojca Waleriana przy czołgu w lokacji Czerwony Las, tuż pod anomalią Bąbel. Za czołgiem leży Stalker Ojciec Walerian i ciała kilku innych Stalkerów.
  • Na północno-zachodnik krańcu Bagien można podejść do mostu kolejowego i zejść do jaskini po prawej stronie, znajduje się tam detekor Weles oraz artefakt.
  • Na Bagnach, w pobliżu torów kolejowych na północnym krańcu mapy, tuż za wagonami, możemy znaleźć zużyty VSS Vintorez należący do głównego bohatera - Najemnika Szramy, był on widoczny w intro gry. Po naprawieniu jest to najlepszy Vintorez w grze z celnością większą niż standardowe modele.
  • Na końcu gry jest możliwość porozmawiania ze Strielokiem.
  • W Bazie frakcji Czyste Niebo w pokoju Zimnego jest mapa, na której zaznaczone są wszystkie anomalie na bagnach i ich lokalizacja.

S.T.A.L.K.E.R - Zew Prypeci Edytuj

  • Gdy jesteśmy w Prypeci zwróćmy uwagę na Diabelski Młyn na mapie w PDA. Widać tam nie jeden a dwa Diabelskie Młyny, jednak do żadnego nie można się dostać.
  • W podziemnym Laboratorium X8 w Prypeci znajduje się zdjęcie Lebiedieva. Okazuje się, że pracował on nad Obiektem nr. 62 - Karabinem Gaussa. Znajduje się ono przy makiecie Emitera Tęczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki