FANDOM

Ekolodzy
Ekolog Patch.png
Założyciel

Władze Ukrainy.

Lider
Centrala
Lokalizacje
Wrogowie
Neutralni
Przyjaciele

Ekolodzy — naukowcy wysłani przez władze Ukrainy, którzy przeprowadzają różnorakie badania w Zonie. W Zonie pojawili się w roku 2007 pod przywództwem profesora Sacharowa. Naukowcy posiadają swoje laboratorium w Jantarze. Laboratorium polowe przypomina niewielki, opancerzony bunkier z miniaturowymi oknami z przydymionego szkła. Może wytrzymać wiele uszkodzeń, a dzięki niezawodnej aparaturze podtrzymującej funkcje życiowe, potrafi samodzielnie działać przez kilka miesięcy. Bunkier jest dostarczany do Zony przez helikopter transportowy. Pracownicy laboratorium nie wpuszczają obcych dalej niż do zewnętrznej komory powietrznej, więc żaden stalker nigdy nie był wewnątrz..

W S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci bunkra chronią najemnicy. Ich głównym celem jest znalezienie powodów anomaliii i jak największe pozyskiwanie artefaktów. By im pomóc, musisz udać się do Oazy, legendarnego miejsca, wolnego od anomalii i radiacji, i zdobyć jej serce(jako artefakt), po czym wrócić do bunkra. Za ten artefakt, otrzymasz ok. 7000 RU.

Znani członkowie Edytuj

Wyposażenie Edytuj

Główne Frakcje
Ekolog Patch.png
Ekolodzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki