FANDOM

Flint (Znany także jako Sroka) to członek Wolności pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość Edytuj

Flint tak naprawdę nie jest tym, za kogo się podaje - w rzeczywistości jest byłym Samotnikiem o imieniu Sroka. Został zatrudniony, by pomóc zespołowi myśliwych w zabiciu Chimery, zamiast tego wykorzystał okazje i uciekł do Jupitera, kradnąc sprzęt myśliwych.

Do czasu rozpoczęcia gry już wykorzystał nierozsądne zyski, aby stać się członkiem Wolności. Przebywa na Stacji Janów, opowiadając o "swoich" bohaterskich czynach. To bezczelna i chamska osoba przypisująca sobie zasługi innych ludzi.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Po przyjęciu misji " W poszukiwaniu Sroki " zlecanej przez Gonte, Flinta można znaleźć na Stacji, stojącego przed stołem Wano. Zawsze towarzyszy mu co najmniej jeden członek Wolności, który słucha jego opowieści. Za każdym razem, gdy Major Diegtiariow pojawi się na Stacji po pierwszej wizycie, Flint opowiada inną historię, w zależności od postępów Majora w licznych zadaniach pobocznych. Pierwsza historia, którą opowiada, to jak pokonał Kontrolera, potem zacznie przypisywać sobie zasługi, które Diegtiariow wykonał w kolejności, w której Major je wykonuje: jak rzekomo odkrył nową i bezpieczniejszą trasę od Zatonu do Jupitera, jego domniemane zniszczenie Gniazda Pijawek i odkrycie Oazy. Następna i ostatnia historia będzie jego wyczynem w Kamieniołomie, która obraca się na jego korzyść.

Aby odkryć jego prawdziwą tożsamość, Major Diegtiariow musi albo odnieść sukces w pewnej liczbie tych zadań, albo znaleźć Drzazgę podczas pierwszej podróży do KamieniołomuMajor Diegtiariow może następnie porozmawiać z nim i wygarnąć jego kłamstwo, na co on zareaguje gniewnie, przyznając się głośno do bycia Sroką - celem Samotników ze Skadowska, którzy szukają go za jego zdradę - Sroka jednak twierdzi, że Major zapłaci za to i nigdy nie będzie w stanie tego udowodnić, ze względu na to, iż jest chroniony przez Wolność.

Wbrew jego przekonaniom, Major Diegtiariow może poinformować Lokiego o prawdziwej naturze Flinta, w takim przypadku Loki skontaktuje się ze Skadowskiem, aby zapytać o zgodę na jego eliminacje. Major może również poinformować Podpułkownika Szulgę, który wyśle ekspertów, aby go zabili. Ewentualnie Major Diegtiariow może wrócić do Skadowska i poinformować o jego miejscu pobytu GonteGonta wówczas pójdzie do Jupitera i osobiście zabije Flinta. Odkrycie jego tożsamości i poinformowanie Lokiego, Szulgę czy Gonte odblokuje osiągnięcie "Wysłannik sprawiedliwości".

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli zadanie "W poszukiwaniu Sroki" nie zostało przyjęte, Flint nie pojawi się na Stacji.
  • Gdy Major Diegtiariow poinformuje go, że zna całą prawdę, ten zacznie opowiadać o łowach na Chimerę czym wkopie samego siebie.
  • Obok Flinta może znajdować się członek Wolności, który słucha jego opowieści, jest to o tyle ciekawe, że gdy Major Diegtiariow zapyta mieszkańców Janowa o Srokę, ci powiedzą, że nie znają go.
  • Sroka jest dziwnie wszechwiedzący, gdyż dowiaduje się o wyczynach Majora Diegtiariowa niemal natychmiast po ich wykonaniu, na przykład takich jak znalezienie Oazy.
  • W zwiastunie gry używany jest model Flinta.
  • Na zdjęciu misji "W poszukiwaniu Sroki" Flint ma na sobie Skórzaną kurtkę. Prawdopodobnie po dołączeniu do Wolności dostał nowy kombinezon.