FANDOM

„Nasza frakcja nosi nazwę "Powinność". Czemu? To proste. Jeśli nie my, to kto? Naszym obowiązkiem jest walka z Zoną i wszelkimi jej przejawami.”
— Generał Kryłow
Generał Kryłow jest byłym Wojskowym i liderem frakcji Powinność w S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo.

Przeszłość Edytuj

Swojego czasu Generał Kryłow był członkiem Wojskowego oddziału pod dowództwem Kapitana Taczenki, który został wysłany do Strefy w celu zrzucenia na nią bomby nuklearnej. Na ich nieszczęście nie spodziewali się, czego doświadczą od razu po przybyciu do Strefy, nie mieli ochrony przed anomaliami, żadnych wykrywaczy, krótko mówiąc, nie mieli żadnego doświadczenia w Strefie. Od razu po przybyciu na miejsce natrafili na emisje, Kryłow był jednym z niewielu, którym udało się ujść z życiem. Niestety większa część oddziału zmarła z powodu anomalii.

Po tych wydarzenia Kryłow żywił ogromną urazę do Wojska, ponieważ zdał sobie sprawę, że zostali wysłani na śmierć. Mimo to ma jednak kontakty w SPECNAZ. W wyniku czego poszedł w ślady swojego dowódcy, Kapitana Taczenki, i dołączył do Powinności, którą Taczenko stworzył. W 2011 roku przewodził grupie Powinności, mniej więcej w tym samym czasie został powołany na stanowisko generała przez samego Taczenkę. To Kryłow stworzył pierwszą bazę Powinności umieszczając ją w Instytucie Badawczym w Agropromie, który dawniej należał do Grupy. Mimo swoich wcześniejszych doświadczeń w Wojsku, jest całkiem miłą i przyzwoitą osobą.

Charakterystyka Edytuj

Generał Kryłow jest liderem frakcji Powinność. Po raz pierwszy Szrama spotyka go, idzie się go zapytać o zgodę na zinfiltrowanie Podziemi Agropromu w celu odnalezienia skrytki Striełoka. Kryłow zgadza się pod warunkiem, że Szrama zaleje podziemia z nadzieją, że wszystkie przebywające tam mutanty zostaną zabite. Kiedy misja zostaje zakończona Kryłow przekazuje Szramie 10 000 rubli jako dowód wdzięczności. Ponadto Szrama ma możliwość zostania członkiem Powinności. Po wydarzeniach z Czystego Nieba los Generała Kryłowa jest nieznany, gdyż po pewnym czasie jego miejsce zajął Generał Woronin. Prawdopodobnie zginął podczas wojny frakcji lub zrezygnował ze swojego stanowiska i powierzył je Woronin'owi, widząc w nim godnego następcę.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • W tej samej części występuje postać która również nazywa się Generał Kryłow, i jak na ironię, jest on Wojskowym.
  • W Czystym Niebie przywódcy Wolności i Powinności noszą nazwiska słynnych rosyjskich pisarzy - Czechowa i Kryłowa.
  • Generał Kryłow, podobnie jak Mitaj i Major Zwiagincew, jest nieśmiertelny. Czasami pojawia się błąd, że Kryłow nie znika podczas ataku bazy. Może zostać atakowany w nieskończoność, a on i tak nie umrze.
  • W przeciwieństwie do Czechowa, Kryłow nie jest uzbrojony. Ale jego ochrona jest o wiele potężniejsza.
  • To jeden z dwóch członków Powinności w Czystym Niebie, który ma unikalny wygląd, drugi to Kołobok.

Literatura Edytuj

  • W książce Elena Dolgova "Renegat" Generał Kryłow oskarża Moro o zdradę i pod groźbą egzekucji stara się wyciągnąć z niego prawdę.