FANDOM

Jest to lokacja wycięta ze S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis Edytuj

0319.jpg

Anomalia w lokacji "Generatory" - bardzo podobna do Diabelskiego Obozowiska w Czerwonym Lesie (S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo)

Bardzo ciekawa i zagadkowa lokacja. Nie występuje w żadnej z części trylogii S.T.A.L.K.E.R. Można ją zwiedzić w buildzie alpha 1935.

O udziale tej lokacji w fabule nic nie wiadomo, żadne wydarzenia z nią związane nie zostały włączone do kanonu.

Charakterystyka Edytuj

Teren ten składa się z mrocznego terenu z roślinnością oraz kilkoma podniszczonymi generatorami podłączonymi do dużej instalacji po środku.

Miejsce kapitalnie oddaje postapokaliptyczny klimat Zony. Prawdopodobnie na terenie tej lokacji znajdowałoby się wejście do usuniętego laboratorium - WarLabu. Miejsce tej lokacji na mapie nie jest znane lecz chodzą pogłoski, że miało się znajdować na wschód od Mózgozwęglacza, a znajdujący się pod ziemią WarLab miał być połączony z Laboratorium X-19.

Według innych teorii miejsce to miało odpowiadać za powstawanie emisji. Urządzenie miało zawierać aparaturę, która mogła wpływać na Noosferę, wszystko w ramach projektu Świadomość-Z. Każdy generator ustawiony jest przodem do centrum ośrodka, na pierwszy rzut oka przypomina to pole anomalii, jednak żadne anomalie tam nie występują.

Galeria Edytuj

64r0p2.jpg

Generatory - w grze.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Generatory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki