FANDOM

Generatory to miejsce wycięte z gry przez twórców, przywraca je mod Lost Alpha.

HistoriaEdytuj

Miejsce to zostało wybudowane jeszcze w czasach istnienia ZSRR, jest to aparatura będąca w gruncie rzeczy potężnym emiterem zasilanym generatorami energetycznymi, mogąca wywoływać emisje. W roku 2012 bohater dotarł do Generatorów, a następnie je wyłączył, po tych wydarzeniach Generatory nie pełniły już żadnej istotnej roli w rozgrywce.

OpisEdytuj

Generatory znajdują się w centrum terytorium, ich charakterystyczny wygląd pozwala rozpoznać to miejsce z daleka. Informacje na temat Generatorów i ich

PlacesEdytuj

W lokacji znajduje się wejście do tajnego kompleksu badawczego, Laboratorium X-2. Jest to niewielki bunkier znajdujący się w północno-zachodniej części terytorium. W pobliżu znajduje się niewielki obóz Wojskowych Stalkerów, którzy pilnują tego miejsca.

  • Generatory

Miejsce to składa się z sześciu potężnych generatorów powodujących wyładowania w postaci emisji. Znajdują się one w centralnej części terytorium. Stanowią główne zadania dla bohatera w tej lokacji.

Mała spalona wioska, w północno-wschodniej części tego terytorium. Spotkać tam można kilka Pijawek oraz Zombie, to stosunkowo niebezpieczny teren. Zombie będą się pojawiać po każdej emisji spowodowanej przez Generatory.

Standardowy posterunek Monolitu, który zwalcza wszystkie frakcje w Zonie. Oddziały mogą się w tym miejscu pojawiać kilka dni po likwidacji poprzedników.

WystępowanieEdytuj

CiekawostkiEdytuj