FANDOM

Gonta to postać pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci. Jest to profesjonalny myśliwy, przyjaciel i uczeń Trapera.

Przeszłość Edytuj

Gonta jest dowódcą oddziału myśliwych, w którego skład wchodzą GarmataKrab i Daniła, przybył do Zatonu na rozkaz Trapera - by zabić Chimerę. Ale Daniła dostał zadanie polegające na zniszczeniu legowiska Pijawek, niestety zaginął podczas misji.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w gabinecie medycznym na Skadowsku z Garmatą i Krabem, który jest ciężko ranny. Po szybkiej rozmowie z Gontą, Major Diegtiariow dowie się, że Stalker o imieniu Sroka miał pomóc im w polowaniu na Chimerę, ale zamiast tego uciekł ze swoimi łupami. Gonta daje Majorowi zadanie polegające na znalezieniu go. Po tym, jak Major Diegtiariow niszczy legowisko Pijawek pod Stacją antenową Krug, a także dowiaduje się o losie Daniły i odnajduje jego mordercę, Gonta zaczyna traktować go z szacunkiem.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Imię Gonty najprawdopodobniej odnosi się do Iwana Gonty, przywódcy buntu kozaków z XVIII wieku.
  • Pomimo faktu, że Gonta jest profesjonalnym myśliwym, jest uzbrojony w broń, która nie jest odpowiednia dla myśliwych.