FANDOM

Lokacja występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo. Jest to lokalizacja odwiedzana przez głównych bohaterów obu części trylogii, pełni ona bardzo istotną rolę w wydarzeniach mających miejsce w Zony. Podstawowym celem ośrodka była Agrokultura, uprawianie modyfikowanych upraw rolniczych na terenach skażonych promieniowaniem.

Opis Edytuj

Położona na zachód od Wysypiska. Składa się z dwóch kompleksów budynków połączonych podziemnym systemem tuneli. W podziemiach spotkać można mutanty, ukrywających się bandytów oraz Wojskowe patrole, a także groźne anomalie. W północno-wschodnim kompleksie można spotkać Stalkerów (atakowanych głównie przez Bandytów i hordy potworów).

Południowo-zachodni kompleks jest strzeżony przez posterunki wojskowe. Na rozległych polach wokół obu kompleksów można znaleźć sporo artefaktów, jest też dużo niebezpiecznych anomalii oraz pomniejszych lokalizacji. Miejsce to jest bardzo niebezpieczne - największym zagrożeniem są mutanty jak nibypsy oraz pijawki, regularnie atakujące stalkerów. Zagrożenie stanowią również bandyci, próbujący zdobyć kontrolę w regionie oraz wojskowi zwalczający wszystkie inne frakcje.

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Edytuj

W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater udaje się tam, by spotkać się z Kretem. Dostaniemy rozkaz likwidacji wojskowych w pierwszym kompleksie oraz zdobycia informacji. W trakcie realizacji zadania pomagamy w ewakuacji neutralnych Stalkerów oraz dostajemy się do kryjówki Strieloka

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

W S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo odwiedzimy to miejsce zmierzając do bazy Powinności, realizują zadanie zlecone przez Barmana. Bohater może wesprzeć Stalkerów w walce z ciągłym atakami mutantów oraz bandytów. Do zdobycia jest także wiele artefaktów oraz schowków z bronią i prowiantem. 

Frakcje Edytuj

Mutanty Edytuj

SCS Agroprom in the morning.png

Instytut w całej okazałości

Ciekawostki Edytuj

  • Malowidło na Budynku A (Baza Wojskowych/Powinności) przedstawiające naukowców pochodzi z Pałacu Kultury z Prypeci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki