FANDOM

Prowiant w serii S.T.A.L.K.E.R.

ChlebEdytuj

Chleb
Chleb to najtańszy rodzaj żywności dostępny w Zonie. Większość Stalkerów w Zonie przygotowując swoje racje żywnościowe nie zapomina o chlebie, który wydaje się być nieodłączną częścią menu. Większość handlarzy w Zonie oferuje chleb na sprzedaż, najczęściej wraz z innymi rodzajami żywności, dlatego też zdobycie go nie stanowi najmniejszego problemu.

Konserwa "Rozkosz Turysty"Edytuj

Konserwa
Konserwa to puszka wojskowych racji żywnościowych, zabranych ze składu wojskowego najeżdżanego przez Samotników. Na puszce można zauważyć termin przydatności, co pozwala upewnić się co do jej przydatności. Jest w stanie zaspokoić głód i częściowo przywrócić część zdrowia Stalkerów. Jest łatwo dostępna, można ją znaleźć w wielu miejscach, oferuje ją na sprzedaż większość handlarzy w Zonie.

KiełbasaEdytuj

Kiełbasa
Kiełbasa jest podstawowym składnikiem niezbyt bogatej diety Stalkerów w Zonie. Pozwala ona zaspokoić głód na pewien czas, dodatkowo jest tania i powszechnie dostępna, więc stanowi jeden z najpopularniejszych produktów żywieniowych w Strefie. Nie jest to jednak typowa, pełnowartościowa kiełbasa, to raczej mieszanka mięsa z kurczaka i substytutu soi. Najczęściej sprzedaje się ją wraz z innymi produktami, które mogą stanowić uzupełnienie posiłków jak chleb lub konserwa.

Wódka "Kozak"Edytuj

Wódka
Wódka jest to niezwykle popularny napój w Zonie, przeznaczony dla stalkerów. Poza standardowym zastosowaniem ma ona swoje specjalne właściwości, redukuje bowiem w niewielkim stopniu poziom napromieniowania. Nadmierna ilość alkoholu jednak może zaszkodzić, to szczególnie niewskazane będąc członkiem frakcji, gdyż może uniemożliwiać wykonywanie swoich zadań. 

Napój EnergetyzującyEdytuj

Napój Energetyzujący
Jest to napój wspomagający kondycję fizyczną. Wypicie go powoduje odzyskanie części utraconych sił, dzięki czemu użytkownik może dłużej biec sprintem, bądź truchtem niosąc duży ciężar. Jest to dosyć powszechny trunek w Zonie, łatwy do znalezienia, dostępny u większości handlarzy za niewielką cenę. Noszenie go przy sobie to idealne rozwiązanie dla każdego kto zbiera sprzęt lub nosi ze sobą dużo rzeczy w ekwipunku.