FANDOM

Lista prowiantu Edytuj

Chleb

Chleb

Konserwa

Konserwa

Kielbasa

Kiełbasa

"Śmierdzi, i wogóle wypływają z niego soki. Zobaczcie ile tu jest napakowane chemii, do takich chlebów. Tego nie będę jadł. Postanowiłem zrobić test z moim psem! I zobaczymy który wybierze. Następnego dnia firma Sidorowicz pozwała mnie za obrażanie marki."

"Przypuszczalnie ta konserwa została zrabowana przez stalkerów z wojskowego składu racji żywnościowych. Ciężko być pewnym, ponieważ na puszce brakuje etykiety. Niemniej jednak powinna nadal nadawać się do zjedzenia, oczywiście jeśli wierzyć podanej dacie przydatności do spożycia."

"a ja nie kupiłem nigdy tych parówek...ale kupiłem wczoraj kiełbase na leczo (bo sezon) w Realu w Olsztynie...nazywała się podwawelska po 17.99 /kg...porażka...takiej papy to jeszcze w życiu nie jadłem..a przecież są tańsze kiełbasy...wstyd...WSTYD...nie kupie już wiecej tej FIRMY NIC...to samo z rzekomo ŻYWIECKĄ..moja 5 letnia córka uwielbia...ale nie tej firmy...WIELKA PORAŻKA!!!NIE POLECAM jednorazowy zakup i nigdy wiecej....same stabilizatory i CHEMIA...chrońcie dzieci przed tą firmą...lepiej już INDYKPOL, Morliny, Krakus... "

Więcej z Fandomu

Losowa wiki