FANDOM

Jezioro znajduje się nad Jantarem i występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Opis Edytuj

Xr 3da-2009-06-21-00-34-47-41.jpg

Laborarium polowe i zombie - jeden z wielu stałych mieszkańców fabryki i jeziora. Laboratorium powstało na terenie dawnego zbiornika wodnego.

Jest to wyschnięte jezioro w Zonie. Stanowi dużą część lokacji Jantar i jest najprawdopodobniej sztucznym zbiornikiem wodnym stworzonym przed wybuchem reaktora nr. 4. Nieznana jest dokładna data jego powstania ani przeznaczenie. Wyschło najprawdopodobniej po katastrofie w 1986r.  

Nad jeziorem tym powstał duży kompleks fabryczny - dokładna jego nazwa i branża nie jest znana. Na terenie dawnego jeziora obecnie znajduje się bagno oraz mobilne laboratorium należące do Ekologów pod przywództwem prof. Saharova.

Teren silnie skażony radioaktywnie, samo jezioro również, cały teren leży w zasięgu emisji psionicznych. Spotykamy tu głównie anomalie chemiczne,  termiczne oraz grawitacyjne. W centrum jeziora znajduje się legowisko Snorków. Na terenie samej fabryki można spotkać Elektro i anomalie grawitacyjne. Głównym przeciwnikiem w tej lokacji są Zombie oraz Snorki, sprzymierzeńcami natomiast są Ekolodzy i Samotnicy.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki