FANDOM

Kamieniołomy to miejsce w Zatonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Kamieniołomy
Kamieniołomy

Kamieniołomy

Gra
Lokalizacja
Anomalie
  • Anomalie Chemiczne
Artefakty
Źródło

Historia Edytuj

Dawniej, przed katastrofą w Czarnobylu w 1986 roku, kamieniołomy były jednym ze strategicznych miejsc w tym rejonie, przynosiły ogromne dochody, głównie z uwagi na możliwość wydobywania surowców naturalnych. Po wybuchu w elektrowni atomowej cały obszar ewakuowano, a sprzęt został porzucony, nigdy więcej tu nie powrócono, nawet mimo potencjału ekonomicznego jaki stale drzemał w tym miejscu, choć na uwagę zasługuje fakt, że Zona oraz promieniowanie mogły mieć pewien wpływ na jakość wydobywanych tam kiedyś kruszców.

OpisEdytuj

Miejsce to zmieniło się na przestrzeni lat w płytkie bagno, na miejscu widoczna jest koparka oraz pomniejszy sprzęt wydobywczy. Na terenie kamieniołomów znajduje się mnóstwo anomalii chemicznych, które mogą powodować poważne uszkodzenia płuc i całego układu oddechowego, zaleca się więc posiadanie maski tlenowej, na najlepiej kombinezonu z zamkniętym obiegiem powietrza. Koparka obecna w tym miejscu może stanowić znakomity punkt obserwacyjny, wokół nie ma zbyt wielu zagrożeń ze strony mutantów, okazjonalnie mogą tamtędy przebiegać pomniejsze grupy Ślepych Psów.

AnomalieEdytuj

  • Anomalie Chemiczne

Artefakty Edytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki