FANDOM

Kamienna Krew to artefakt występujący w całej serii S.T.A.L.K.E.R..

Opis Edytuj

Artefakt stworzony w anomalii Karuzela. Można go znaleźć jedynie na kilku obszarach w Zonie, ale nie ma zbyt dużej wartości, głównie z powodu swojego oddziaływania na użytkownika.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii artefakt ten znacząco poprawia kondycję fizyczną posiadacza, naraża go jednak na niewielkie dawki promieniowania radioaktywnego, zmniejsza także możliwości ochronne kombinezonu podczas walki. Jest to stosunkowo rzadko spotykany artefakt, wiążą się z nim zadania poboczne, polegające na dostarczeniu go zleceniodawcy.

CNM Czyste Niebo Edytuj

Artefakt ten w drugiej części serii naraża właściciela na oddziaływanie niewielkich dawek promieniowania radioaktywnego, w zamian zwiększając ochronę przed czynnikami chemicznymi. Występuje w pobliżu anomalii Karuzela i jest dosyć pospolitym artefaktem. Wartość tego artefaktu nie jest zbyt wysoka.

ZP Zew prypeciEdytuj

W trzeciej części serii Kamienna Krew występuje dosyć rzadko, podobnie jak w prologu serii, oferuje poprawę ochrony przed czynnikami chemicznymi, jednak emituje promieniowanie, dlatego też najlepiej używać tego artefaktu wraz z innymi, które redukują promieniowanie. Wartość Kamiennej Krwi jest niewielka i nie jest to najbardziej pożądany artefakt.

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Artefakt stworzony w “Karuzeli”. Dosyć brzydki, czerwonawy przedmiot powstały ze zgniecionych, dziwnie poskręcanych, spolimeryzowanych części roślin, ziemi i kości. Dosyć powszechny i niezbyt skuteczny.”

CNM Czyste Niebo Edytuj

„Czerwonawa formacja sprasowanych i skamieniałych roślin, gleby i szczątków zwierząt. Może częściowo neutralizować chemiczne trucizny. Emituje promieniowanie.

ZP Zew prypeciEdytuj

WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew prypeciEdytuj

  • W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla jest zadanie, w którym nagrodą jest ten artefakt, a zadanie to można wykonywać wielokrotnie, więc liczba Kamiennych Krwi do zdobycia w grze jest prawie nieograniczona.