FANDOM

Anomalia Karuzela występuje we wszystkich częściach serii S.T.A.L.K.E.R.

Anomalia Karuzela
Karuzela

Anomalia Karuzela

Ogólna Charakterystyka
Gra
Typ anomalii
  • Grawitacyjna
Czynnik szkodliwy
Artefakty
Lokalizacja
Źródło

Ogólna CharakterystykaEdytuj

Anomalia grawitacyjna. Występuje zarówno na otwartej przestrzeni jak i w dużych pomieszczeniach. Ma średnicę około 5 metrów. Może występować tuż nad ziemią jak i kilka metrów nad nią. Można ją rozpoznać po charakterystycznym jasnym punkcie w centralnej części oraz po charakterystycznym pulsującym dźwięku. Stosunkowo groźna ponieważ potrafi wessać człowieka lub dużego mutanta nawet z odległości kilku merów. Ofiara nie ma najmniejszych szans na ratunek ponieważ jest zgniatana a następnie rozrywana w eksplozji grawitacyjnej. Anomalię można wykryć za pomocą detektora[1].

WystępowanieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Cień CzarnobylaEdytuj

Anomalia Karuzela jest powszechnie występującą anomalią, można ją znaleźć w Kordonie, na Wysypisku, w Agropromie, w okolicach Magazynów Wojskowych w Czerwonym Lesie oraz w Prypeci. Znaczna ich ilość znajduje się również na zewnątrz Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej i w Dolinie Mroku .

S.T.A.L.K.E.R.: Czyste NieboEdytuj

W drugiej części serii anomalia występuje praktycznie w całej Zonie, najliczniej w Kordonie i Wysypisku, na równinach Agropromu, szczególnie w okolicach bazy Samotników. Pojedyncze anomalie Wir można napotkać także w Czerwonym Lesie, niedaleko Nibyolbrzyma i starej kopalni, a także w pobliżu Wielkich Bagien .

S.T.A.L.K.E.R.: Zew PrypeciEdytuj

Anomalia występuje w Zatonie, niedaleko Tartaku, w pobliżu Bunkra Ekologów, w Jupiterze  także głównie na równinach i otwartym terenie. Anomalie te rozsiane są w zasadzie po wszystkich lokacjach, zmieniają swoje położenie po każdej emisji

ArtefaktyEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki