FANDOM

Kompleks Wydobywczy to miejsce w Czerwonym Lesie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Nagłówek
Kompleks Wydobywczy

Kompleks Wydobywczy w Czerwonym Lesie

Gra
Lokalizacja
Frakcje
Postacie
Anomalie
Źródło

HistoriaEdytuj

Przed katastrofą w 1986 roku miejsce to służyło jako ośrodek wydobywczy, w którym zajmowano się pozyskiwaniem surowców naturalnych. Po ewakuacji całego obszaru i powstaniu Zony, później w 2006 roku, miejsce to było zajmowane wyłącznie przez Leśnika, który wiedział o tych terenach więcej niż ktokolwiek inny. Doświadczony stalker nie opuścił go nawet po odblokowaniu przez Naznaczonego drogi do centrum Zony.

Miejsce nieformalnie znajdowało się pod kontrolą Powinności w roku 2011, nieudane próby przejęcia podejmowała natomiast Wolność. Przede wszystkim jednak najistotniejszą osobą mieszkającą w tym kompleksie był sam Leśnik.

OpisEdytuj

Jest to miejsce, w którym rezyduje doświadczony stalker imieniem Leśnik. W obrębie kompleksu znajdują się dwa dobrze zorganizowane posterunki frakcji Powinność, jeden na południu, bliżej lasu, drugi na północny, strzegący wejścia na to terytorium z Magazynów Wojskowych.

Jest to raczej słabo zabudowany kompleks z szybem i wyciągarką, wewnątrz znajduje się niewielkie pomieszczenie, w którym mieszka leśnik. Z miejscem tym wiąże się kilka zadań, głównie zlecanych przez Leśnika lub powiązanych. W niektórych miejscach wokół domu Leśnika występują anomalie Elektro, cały teren jest ogrodzony i jest lokacją tranzytową pomiędzy Czerwonym Lasem oraz Magazynami Wojskowymi.

FrakcjeEdytuj

PostacieEdytuj

AnomalieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Okazjonalnie oddziały frakcji Wolność będą próbowały podążyć za Szramą i przejąć północny posterunek Powinności, jednakże bez skutku.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki