720566046

Kompleks Przeciwlotniczy Wołkow

W S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci znajduje się kompleks przeciwlotniczy Wołkow zlokalizowany w Jantarze, na południowy-zachód od Bunkra Naukowców i Stacji Janów. W ośrodku znajdują się Zombie i Rodenty, dodatkowo w podziemiach rezyduję Burer.

Przed katastrofą w 1986 roku znajdowała się tu jednostka wojskowa z aparaturą nasłuchową oraz baterią przeciwlotniczą, można przypuszczać, że stacjonował tu także oddział wojskowy wraz z personelem pomocniczym. W chwili obecnej to jedna z wielu opuszczonych lokacji, w której grasują mutanty. Z lokacją związane jest główne zadanie, ponad to, można tam znaleźć trochę broni i amunicji.

Zadania Edytuj

  • Zbadać miejsce ewakuacji żołnierzy Ogończy - "Miejsce ewakuacji - B205". Aby je wykonać należy zebrać dokumenty leżące na biurku w jednym z pomieszczeń budynku głównego.

Schowki Edytuj

  • Kabina furgonetki,
  • Budynek zachodni
  • Zbrojownia

Zbrojownia Edytuj

Zbrojownia jest zabezpieczona kratami, otworzyć je można tylko od wewnątrz . Aby się do niej dostać należy zebrać dokumenty z zadania - "Miejsce ewakuacji - B205", wraz z nimi zdobędziemy klucz do drzwi w podziemiach. Następnie należy zniszczyć skrzynie oraz drewniane belki blokujące drogę do szybu wentylacyjnego. Dalej wchodząc do hangaru wspiąć się po drabince. Znaleźć tam można min. AKm-74/2, pistolety PMm, granaty ręczne, granatnik RPG-7 oraz amunicję; 5.45x39mm, 9mm, granaty OG-7V.