Kompleks Przeciwlotniczy Wołkow to miejsce w Jupiterze, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Przed katastrofą w 1986 roku znajdowała się tu jednostka wojskowa z aparaturą nasłuchową oraz baterią przeciwlotniczą, można przypuszczać, że stacjonował tu także oddział wojskowy wraz z personelem pomocniczym. W chwili obecnej to jedna z wielu opuszczonych lokacji, w której grasują mutanty. Z lokacją związane jest główne zadanie, ponad to, można tam znaleźć trochę broni i amunicji.

OpisEdytuj

W S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci znajduje się kompleks przeciwlotniczy Wołkow zlokalizowany w Jantarze, na południowy-zachód od Bunkra Naukowców i Stacji Janów. W ośrodku znajdują się Zombie i Rodenty, dodatkowo w podziemiach rezyduję Burer. Początkowo miejsce to zostało wyznaczone jako jedna ze stref ewakuacyjnych dla Ogónczy, bohater prowadząc śledztwo może w tym miejscu znaleźć notatkę Porucznika Sokołowa, którą może mu później zwrócić w zamian za apteczkę.

Schowek SoC SchowkiEdytuj

  • Schowek SoC Kabina furgonetki
  • Schowek SoC Budynek zachodni
  • Schowek SoC Zbrojownia

ZbrojowniaEdytuj

Zbrojownia jest zabezpieczona kratami, otworzyć je można tylko od wewnątrz . Aby się do niej dostać należy zebrać dokumenty z zadania - "Miejsce ewakuacji - B205", wraz z nimi zdobędziemy klucz do drzwi w podziemiach. Następnie należy zniszczyć skrzynie oraz drewniane belki blokujące drogę do szybu wentylacyjnego. Dalej wchodząc do hangaru wspiąć się po drabince. Znaleźć tam można min. AKm-74/2, pistolety PMm, granaty ręczne, granatnik RPG-7 oraz amunicję; 5.45x39mm, 9mm, granaty OG-7V.

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyna tego typu jednostka w trzeciej części serii.
  • Burery mogą się z czasem respawnować w tej lokacji.