FANDOM

Kot to mutant, który został wycięty z gry przez twórców, przed oficjalną premierą gry. Prawdopodobnie miał się pojawić w S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo.

CharakterystykaEdytuj

Miała to być zmutowana pod wpływem promieniowania wersja kota domowego, wyróżniająca się większym rozmiarem niż oryginalny odpowiednik oraz charakterystycznymi policzkami. W grze Kot występuje wyłącznie jako ozdoba, istnieje możliwość przywrócenia tego mutanta w grze za pomocą modyfikacji. Najbardziej wyrazistą cechą wizualną Kota są jego specyficzne policzki, przypominające nieco dodatkową parę kłów. Prawdopodobnie podstawowym atakiem Kota było kąsanie ofiary, jak to ma miejsce w przypadku np. Ślepych Psów.

UmiejętnościEdytuj

Można przypuszczać, że Kot miał by podobny zakres ataków co Ślepe Psy lub Nibypsy, a więc ataku kłów/zębów, duża szybkość i niska lub średnia wytrzymałość.

  • Dane na temat Kota są zakodowane w plikach gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo, razem z teksturami oraz dźwiękami.
  • Koty można przywrócić z pomocą modyfikacji.
  • W serii S.T.A.L.K.E.R. można zauważyć tekstury kotów (jako wypchanych zwierząt na ścianach).