FANDOM

Kryjówka Najemników to miejsce w Dziczy, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

Kryjówka Najemników
Kryjowka Najemnikow

Kryjówka Najemników

Gra
Lokalizacja
Typ lokacji
  • Budynek
Rozmiar
  • Mały
Frakcje
Anomalie
Źródło

HistoriaEdytuj

Miejsce, które w 2012 Najemnicy wybrali na swoją kryjówkę, zostało wybrane tak, aby można było zaskoczyć przeciwników wchodzących do Dziczy z terenów Rostoku ostrzałem snajperskim. Kryjówka była dobrym miejsce pod względem konstrukcyjnym oraz geograficznym, składała się z dwóch długich korytarzy na parterze i pierwszym piętrze, dlatego też w przypadku przedostania się przeciwników do środka można było łatwo ich zlikwidować, jako że w środku nie było zbyt wielu osłon. Dodatkowo, znajdowała się ona dokładnie na wprost od wejścia do Dziczy od strony Rostoku. Po wizycie Naznaczonego w Dziczy, miejsce to opustoszało, Najemnicy próbowali zabić bohatera, kiedy ten zbliżał się do kryjówki, jednak ten korzystając z osłon jakie miał do dyspozycji, przedostał się do środka i wyeliminował wrogów. Od tamtej pory miejsce to pełniło rolę przejścia w głąb dziczy, było używane zarówno przez Bandytów, Samotników oraz Powinność. 

OpisEdytuj

Kryjówka to podłużny budynek, składający się z dwóch kondygnacji, z dosyć dużymi dziurami w ścianie, dwie z nich są pozostałościami po oknach, dwie kolejne prawdopodobnie są wynikiem wybuchu granatu lub innego rodzaju ładunku. Przechodząc przez budynek można udać się w głąb terytorium Dziczy. Tuż za budynkiem swój niewielki obóz mają Bandyci, ulokowani pomiędzy kontenerami, nieopodal, w pobliżu Wieży Strażniczej, razydują natomiast Najemnicy. 

Największym problemem może być zbliżenie się do kryjówki od frontu, a także działania wewnątrz budynku. Aby dostać się do niej należy wykorzystywać osłony jakie sa do dyspozycji i ostrożnie posuwać się coraz dalej. Następnie można posłużyć się granatem ręczny i wrzucić go do dziury w ścianie, powinno to natychmiast uśmiercić znajduących się w środku Najemników. Alternatywnie można przedsotać się do środka i wejśc na górę po drabinie, a następnie zliwkidować dwóch Najemników przy użyciu broni palnej. 

W pobliżu budynku znajduje się anomalia Karuzela, dokładnie naprzeciwko wejścia do kryjówki. Można ją jednak łatwo ominąć podchodząc od prawej strony[1].

FrakcjeEdytuj

AnomalieEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Dzicz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki