FANDOM

Wioska Kopaczi to miejsce w Jupiterze, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Historia Edytuj

Wioska Kopaczi
Jupiter Kopachy cop zsg dk

Wioska Kopaczi

Lokalizacja
Frakcje
Mutanty
Postacie
Zadania

W przeszłości była to niewielka, słabo zabudowana wioska, w której rezydowali mieszkańcy Jupitera. Niektórzy z nich byli pracownikami tutejszej fabryki. Region funkcjonował do czasu incydentu w elektrowni atomowej w 1986 roku, po tym wydarzeniu cały region Jupitera oraz sama wioska zostały opuszczone. Po powstaniu Zony w 2006 roku i kolejnych emisjach, które od tamtego czasu następowały, niektórzy zbieracze i ludzie, którzy powrócili w to miejsce zostali przemienieni w Zombie, które stały się jedynymi rezydentami w tym rejonie. Wioska jest zrujnowana, niewiele jest tam cennych rzeczy, schowków lub artefaktów.

Opis Edytuj

Wioska znajduje się na zachód od Stacji Janów, nie ma w niej żadnych anomalii ani mutantów, jedynymi mieszkańcami wioski są Zombie. Niektóre części wioski są napromieniowane, jednak w niewielkim stopniu, podstawowe kombinezony zapewniające ochronę przed radiacją, skutecznie ten problem rozwiążą. Bohater odwiedza to miejsce tylko raz, kiedy decyduje się pomóc Wujkowi Jarowi, zlikwidować Najemników, którzy go ścigają. W tym celu przekrada się pomiędzy Zombie, tak aby te nie atakowały i zwabia najemników w to miejsce, przez co między nimi a potworami wywiązuje się walka. Kiedy Najemnicy są zajęci walką z Zombie, Wujek Jar oraz Major Degtyarov, eliminują ich z dystansu przy użyciu karabinów snajperskich. Po zabiciu wszystkich przeciwników zadanie zostaje wykonane, a wioska nie pełni żadnej znaczącej roli[1][2].

Frakcje Edytuj

Mutanty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje możliwość przechodzenia pomiędzy Zombie, tak aby nie zostać przez nich zaatakowanym, wystarczy poruszać się bardzo wolno i nie wykonywać gwałtownych ruchów.
  • W Wiosce nie ma żadnych anomalii ani artefaktów.

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Jupiter
  2. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Jan%C3%B3w

Więcej z Fandomu

Losowa wiki