FANDOM

Obóz Najemników to miejsce w Magazynach Wojskowych, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Obóz Najemników
Obóz Najemników

Obóz Najemników

Gra
Lokalizacja
Frakcje
Postacie

Wolność Wolność:

Źródło

OpisEdytuj

Obóz położony jest przy samym przejściu do Czerwonego Lasu, pełni rolę niewielkiej bazy wypadowej dla Wolności, a następnie Najemników w Magazynach Wojskowych. Lokacja ta ma ważne znaczenie, gdyż pozwala kontrolować ruch pomiędzy Magazynami Wojskowymi a Czerwonym Lasem.

WystępowanieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Czyste NieboEdytuj

W prologu serii miejsce to zajmowane jest przez frakcję Wolność pod wodzą Kruka, która zaznacza swoją obecność w Magazynach Wojskowych. Lokacja jest ważna ze strategicznego punktu widzenia, bowiem dzięki temu obozowi można kontrolować kto i kiedy wchodzi lub wychodzi z Czerwonego Lasu. Zajęcie tego miejsca było więc kluczowe dla Wolności, która traktuje Magazyny Wojskowe jako swoje terytorium.

FrakcjeEdytuj

PostacieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Cień CzarnobylaEdytuj

Obóz jest zajmowany przez Najemników, którzy wykorzystują je także do zastawiania pułapek oraz ataków z zaskoczenia na mutanty oraz Stalkerów. Lokacja ta rozbudowana jest przy samej drodze, dlatego też Najemnicy mają możliwość dostrzegania zagrożeń z dużych odległości. Z miejscem tym związane jest jedno zadanie zlecane przez Woronina, polegające na znalezieniu ulepszonego karabinu.

FrakcjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki