FANDOM

„Nie martw się - zrobię to lepiej niż dowolny trzeźwy sukinsyn. ”
— Limpid
Limpid jest technikiem Bandytów występującym w S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo.

PrzeszłośćEdytuj

Limpid najpierw pracował dla kontrahenta obrony na Ukrainie; był dobry w swojej pracy, dobrze zarabiał i miał wiele imprez dla swojego ciągłego sukcesu. Często był wystawiany jako przykład dla innych pracowników, nagradzany nagrodami i dyplomami, a jego zdjęcie prawie zawsze widniało na tablicy honorowej. Jednak z powodu surowego harmonogramu fabryki został zwolniony. Potem pracował dla firmy budowlanej i nadal dobrze się spisywał, choć podczas bijatyki z hydraulikiem o butelkę alkoholu dźgnął go śrubokrętem. Hydraulik przeżył, ale Limpid został wysłany do kolonii karnej. Gdy wrócił jego żona opuściła go i stracił dom, przez co stał się bezdomnym. Potem udał się do Strefy, szukając nowych dróg dochodu. Podczas swojego pobytu w Zonie dołączył do Bandytów gdzie pracował jako technik w ich bazie. Wśród Bandytów znalazł przyjaciela, Senkę, z którym bardzo często pije i się kłóci po pijaku. Cierpi na alkoholizm.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Limpid znajduje się w głównej bazie Bandytów w Składzie; jego warsztat znajduje się po lewej stronie głównego wejścia do Hangaru. Poza jego warsztatem siedzi Senka, jego najlepszy przyjaciel. Jest jedynym technikiem, który jest w stanie zainstalować ostateczne ulepszenie ochrony Psionicznej dla Kombinezonu SEVA. Zleca on Szramie odnalezienie trzech danych z ulepszeniami.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Najlepszym kumplem Limpida jest Senka.
  • Nigdy nie pije w obecności Szramy.
  • Swój przydomek otrzymał od swojego uzależnienia, Limpid w potocznym języku oznacza "wódkę".
  • Jest jednym z niewielu techników, którzy znają sekret wszczepiania artefaktów do broni.
  • Podobną historię posiada Majster.
  • Może opowiedzieć historię o "miłosiernym bandycie", których wychowywał Nibypsa, czyli o Pryszczatym.