FANDOM

„Dobrze cię widzieć! W Wolności słyszałem o tobie dobre rzeczy.”
— Loki
Loki jest dowódcą oddziału Wolności stacjonującego w Janowie w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość Edytuj

Loki jest młodym dowódcą Wolności, jest odpowiedzialny za garnizon frakcji w Jupiterze i sklep swojego przyjaciela Hawajczyka, handlarza Stacji. Znał przywódców Wolności jeszcze zanim nie było Strefy, kiedy byli zwykłymi "hipisami". Następnie spotkał się z nimi w Strefie. Jest jednym z założycieli Wolności razem z CzechowemLingowem i Łukaszem.

Jego zawieszenie broni z Powinnością sięga czasów, gdy Wolność przybyła do Stacji Janów. W tym samym czasie gdy przybył oddział Powinności pod dowództwem Podpułkownika Szulgi nastąpiła wymiana ognia przerwana przez nadchodzącą emisje. Loki wiedział że taka śmierć jest okrutna i nie pozwalając, aby członkowie Powinności zginęli w taki sposób pozwolił im się ukryć w Janowie podczas emisji i tym samym uratował im życie. Następnie wynegocjował rozejm z Podpułkownikiem Szulgą i razem uczynili Stacje Janów bezpieczną strefą dla obu frakcji, z Stalkerami działającymi jako "Policja" utrzymująca obie grupy w tej samej linii.

Niezależnie od panującego rozejmu obie grupy starają się przekonać Stalkerów do swoich racji.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Tak jak pozostali przywódcy Wolności, Loki opowiada się za otwarciem Strefy na świat zewnętrzny, choć jego idea jest nieco inna - podczas gdy Czechow traktował to jako kwestie polityczną, a Łukasz za środowiskową, Loki ma na uwadze postęp naukowy. Wskazuje na istnienie grawitacyjnych zniekształceń, spontanicznego spalania i innych cudownych wydarzeń w Strefie jako dowód, że ludzkość mogła doświadczyć ogromnego skoku technologicznego, gdyby nauczyła się zapanować nad Strefą. Być może, co najważniejsze, oddział Lokiego nie jest szczególnie zainteresowany dalszymi działaniami wojennymi z Powinnością, w większości przypadków konflikty zdarzają się tylko raz po zwolnieniu lub po udzieleniu rywalom ostrzeżenia o opuszczeniu obszaru. Strona konfliktu lokalnego oddziału Powinności jest ze względu na ich wcześniejsze wojny, nie biorąc pod uwagę różnych punktów widzenia Lokiego, podczas gdy zespół Ekologów w tym obszarze jest bardziej ufny różnym ludziom - nawet pozwalają Lokiemu wysłać swój oddział, aby ich strzec. Losy Lokiego i jego oddziału zależą od decyzji Majora Diegtiariowa.

Zakończenia:

Zakończenia Edytuj

Zakończenie Wolności
„Wolność zdołała zaskarbić sobie zaufanie stalkerów ze stacji Janów. Powinność przypuściła szturm w próbie odzyskania straconych terenów, a niedługo potem podpułkownik Szulga zginął w wymianie ognia. Oddział Powinności nigdy nie pogodził się ze stratą dowódcy i wkrótce się rozpadł.”
— Zakończenie Wolności

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Przezwisko "Loki" nawiązuje do imienia nordyckiego boga chaosu i sztuczek.
  • Loki pozwolił ukryć się członkom Powinności przed emisją tym samym ratując im życie, mimo iż mógł zostawić ich na pastwę losu i pozwolić im w okrutny sposób umrzeć, co świadczyło o jego honorze.
  • Loki swoimi działaniami przypomina członków frakcji Czyste Niebo.
  • Loki jest najmłodszym przywódcą Wolności w historii tej frakcji.
  • Pod karabinem snajperskim Lokiego wisi gazeta z nagłówkiem "Anarchia".

Literatura Literatura Edytuj

  • W książce "Wróg Monolitu" Loki jest przywódcą Wolności i chciał wziąć Włóczęgę w szeregi swojej frakcji, ale ten odmówił.

Galeria GaleriaEdytuj