FANDOM

Lost Alpha darmowa gra oparta o oryginalny zamysł gry S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl z 2004 roku. Ekipa Dezowave stworzyła tę modyfikację na celu sprawdzenia jak przyjmie się ona w Universum Stalkera. Otóż to Studio GSC Game World zainteresowało się tym ciekawym dodatkiem.

Finalna wersja gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, która trafiła do sprzedaży w 2007 roku, znacząco różniła się od pierwotnych założeń. Usunięto wiele lokacji, zmodyfikowano charakter rozgrywki na bardziej zamknięty oraz zrezygnowano z klimatu rodem z survival horrorów. Grupa fanów chciała wskrzesić ducha pierwotnej wersji gry w tworzonym przez siebie modzie Lost Alpha.

W tworzonym przez grupę Dezowave mają pojawić się lokacje usunięte ostatecznie przez GSC Game World z produkcji S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. To jednak nie wszystko — moderzy chcą otworzyć wirtualny świat, dając graczom większą swobodę. Pojawią się też funkcje, które z różnych powodów nie znalazły się w ostatecznej edycji gry. Prócz tego możemy spodziewać się miejscówek i elementów zaprojektowanych przez samych fanów.

Modyfikacja bazuje na wypuszczonej w 2009 roku wczesnej wersji S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. Poniżej znajdziecie jej zwiastun. Gra została wydana 26 kwietnia 2014 roku (oficjalne pokazanie podczas zlotu "Zaparkuj w Zonie" zorganizowanego w Warszawie i prowadzonego przez Michała Gołkowskiego) Linki do pobrania pokazały się dzień później, 5 maja został wydany pierwszy patch naprawiający większość crashy, a 17 lipca 2014 drugi z paczy ujrzał światło światowej sieci.

S.T.A.L.K.E.R05:06

S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha

Trailer z początku 2012 roku

Wdrożenie Części do fabularnego S.T.A.L.K.E.R.A jako 4 częśćEdytuj

Otóż wspominając Studio GSC wielce zainteresowane dziełem Dezowave prawdopodobnie zaliczy Lost Alpha to pozostałych głównych części S.T.A.L.K.E.R co prawdopodobnie też będzie się nazywało S.T.A.L.K.E.R Lost Alpha. Z tego co wiadomo, jeżeli wszystkie buildy zostaną odpowiednio wykonane, wytwór grupy Dez. nie będzie już tylko modyfikacją ale samodzielnym epizodem historii gry.

Gra miała zostać wydana jako płatna i samodzielna gra z serii S.T.A.L.K.E.R. ale z powodu żartu "testera", gra została wydana za darmo. Powód dla którego gra nie jest płatna to wycofanie się GSC z produkcji po wydaniu nieoficjalnej wersji przez testera.

7

Panorama LA

S.T.A.L.K.E.R05:14

S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha Gameplay video

full

Coś o grzeEdytuj

S.T.A.L.K.E.R Lost Alpha to epizod przedstawiający historię Naznaczonego (Striełoka). Wszystko dzieje się przed wszystkimi częściami Stalkera i opowiada o tym jak wszystko się zaczęło, jak Striełok uformował grupę, czyli skład Doktora, Kła, i Ducha oraz wyjaśni i przedstawi eventy zawarte w historii gry, które były wspominane w przepływie fabuły lecz dosyć skrócone i niestety ominięte. Zdając sobie sprawę że fani stalkera czujący niedosyt czytając tylko w internecie o losach striełoka  przy tym wydarzeniach dziejących się w głębi zony, mózgozwęglacza, monolitu, oraz natykacjąc się na wspominki w grze i czytając Oś czasu histroii stalkera z pewnością będą chcieli poznać odzwierciedlenie wszystkich informacji w postaci 4 części.

75376272

Zdjęcie Strieloka

STALKER SOUNDTRACK Endless Dream03:28

STALKER SOUNDTRACK Endless Dream

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki