FANDOM

Młyn jest to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Historia Edytuj

Przed katastrofą w 1986 roku młyn służył lokalnej społeczności jako urządzenie służące do mielenia ziarna zbóż, dla uzyskania mąki, kasz, płatków zbożowych itp. produktów. Po ewakuacji regionu z powodu katastrofy ekologicznej, związanej z emisją ogromnych ilości cząstek promieniotwórczych po wybuchu w Elektrowni Atomowej w Czarnobylu, miejsce to pozostawało opuszczone, aż do roku 2006 kiedy powstała Zona.

Opis Edytuj

Młyn znajduje się niedaleko mostu kolejowego w Kordonie. Lokacja ta jest przedmiotem sporu pomiędzy Samotnikami oraz Wojskowymi. Może posłużyć jako świetny punkt obserwacyjny, przez lornetkę można dostrzec wszystko w zasięgu kilkuset metrów, łącznie z zachodnim przyczółkiem Wojskowych, Mostem Kolejowym oraz lokalnymi farmami.

Występowanie Edytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

W prologu serii miejsce to okupowane jest przez Wojskowych, Samotnicy podejmują próby wykurzenia żołnierzy z młyna, zadanie to ma dwa cele, jeden to wywarcie presji na pojmanym dowódcy Wojskowych - Majora Kaleckiego, aby ten zdradził położenie przesyłki dla Sidorowicza[1], druga to przejęcie tego obiektu w ramach Wojny Frakcji. Przejmowanie tego typu obiektów jest elementem ekspansji Samotników w regionie. Po przejęciu młyna przez Samotników miejsce to nie pełni już żadnej ważnej roli.

S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla Edytuj

W pierwszej części serii miejsce to nie pełni żadnej istotnej roli, znajduje się tu jedynie schowek. Bohater odwiedza to miejsce zaraz po tym, jak likwiduje Bandytów w Stacji Pojazdów. Poza prowiantem, artefaktem Kamienny Kwiat oraz niewielką ilością amunicji 9x18mm nie ma tu nic więcej do znalezienia.

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Samotnicy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki