FANDOM

Uwaga - Ten artykuł zawiera spoilery.

Aleksander Diegtiariow - Bohater główny części S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Major-degtyarev

Zdjęcie Degtyarova

Major Diegtiariow, agent SBU. Wysłany do zony w postaci Stalkera, w celu rozwikłania klęski operacji "Tor Wodny".

Diegtiariow współpracuje z Ukraińskimi służbami {Wojsko}. Możemy zatem się domyśleć że tym razem nasz bohater nie jest atakowany przez wojskowych, wręcz przeciwnie. Jego głównym celem jest odnalezienie i zbadanie rozbitych śmigłowców, które przyczyniły się do Operacji, Po odnalezieniu wszystkich śmigłowców oraz niektórych z pilotów, którzy przeżyli katastrofę, razem z ekipą zebraną przez niego rusza do Prypeci, w celu odnalezienia dowódcy operacji "Tor Wodny" i jego oddziału.

Po pewnym czasie do bazy przybywa Strielok, wyjaśnia on przyczyny klęski operacji "Tor Wodny". Po pełnym wyjaśnieniu Major Diegtiariow wraz z oddziałem pułkownika i Strielokiem docierają do punktu ewakuacyjnego, po długiej walce z Monolitem, przybywają śmigłowce, Diegtiariow i pozostali opuszczają zonę.

Dalsze losyEdytuj

Po powrocie z Zony, major został awansowany do stopnia pułkownika i dostał posadę koordynatora misji jednak odmówił pracy w kwaterze i przyjął stanowisko obserwatora SBU.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki