FANDOM

"Co tam tak stoisz Stalkerze? Jeśli chcesz przejść to podejdź, porozmawiamy. Jeśli nie  to sugeruję odejść zanim się wkurzymy."
Mjr Kuzniecow, Soc. Major Kuzniecow — oficer Armii Ukraińskiej pojawiający się jedynie w Cieniu Czarnobyla.

Mjr. Kuzniecow
Major Kuzniecow.jpg

Major Kuzniecow

Frakcja
Stopień 
  • Major
Ranga
  • Weteran
Lokalizacja
Wyposażenie

Historia Edytuj

Jako że Kuzniecow jest Majorem można przypuszczać, że w armii Ukraińskiej służył od wielu lat, jego obecność w Zonie natomiast dowodzi, że jest dobrym i skutecznym żołnierzem.

Prawdopodobnie wcześniej dowodził już oddziałami żołnierzy, z powodu swojego doświadczenia został wysłany do Zony, w ramach obowiązkowej służby na jej terenie, jaką muszą odbywać żołnierze na Ukrainie.

W trakcie swojego pobytu poznał wielu Stalkerów, z którymi handlował lub wymuszał od nich haracze za przejście przez swoje posterunki.

Opis Edytuj

Major jest dowódcą kilkuosobowego oddziału wojskowego, stacjonującego na posterunku pod zawalonym mostem w Kordonie. Jego zadanie polega na nie przepuszczaniu nikogo idącego do Zony oraz wracającego z Zony.

Jednak korupcja jest mu nieobca, dlatego za drobną opłatą w wysokości 500 rubli pozwoli Naznaczonemu przejść przez posterunek. Będzie jednak żądał zapłaty za każde przejście pod nasypem.

A teraz słuchaj. Przez chwilę poudajemy, że otaczają nas same komary i motyle. To, co się wydarzy dalej, to już twój cholerny problem.

W przypadku zabicia całego oddziału majora, po kilku dniach pod mostem pojawi się nowy oddział, którego nie da się przekupić i który będzie strzelał do Naznaczonego bez ostrzeżenia. Oddział będzie się pojawiał za każdym razem gdy poprzedni zostanie zlikwidowany.

Major posiada pistolet z ulepszeniami, co pokazuje, że zna on techników w Zonie i stać go było na wprowadzanie modyfikacji do uzbrojenia. Możliwe, że armia Ukraińska również ma swoich techników, którzy potrafią przystosować broń do warunków w Zonie.

Możliwe też, że Kuzniecow kupił pistolet po oddelegowaniu do Zony. 

Ciekawostki Edytuj

  • Jest najstarszym stopniem oficerem, który pojawia się fizycznie w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.
  • Po zbadaniu zwłok dostajemy namiar na skrytkę, która znajduje się w Posterunku Wojskowym na południu Kordonu.
  • Posiada unikalny pistolet Fort-15.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki