FANDOM

Morlock to mutant, który został wycięty z gry przez twórców, przed oficjalną premierą gry. Miał się pojawić w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

CharakterystykaEdytuj

Morlocki, mieli to być dawni naukowcy, którzy pracowali w podziemiach, lecz zostali zmutowani na wskutek Wielkiej Emisji. Sposobem walki miała być walka wręcz oraz używać broni. Mutanty te były stosunkowo silne, mniej więcej jak Nibyolbrzym. Pierwotnie miały przebywać w podziemiach Prypeci.

UmiejętnościEdytuj

Mutanty te miały walczyć rękoma oraz korzystać z broni palnej, zatem mogły walczyć w zwarciu lub na dystans. Patrząc na budowę można przypuszczać, że miały być one silne, dlatego też prawdopodobnie to walka wręcz miała być głównym sposobem atakowania, korzystanie z broni mogłoby być jedynie atutem dodatkowym. Morloki musiały by więc łączyć w sobie cechy Pijawek, które zadają potężne obrażenia szponami, a także Nibyolbrzymów, które są niezwykle wytrzymałe.

WystępowanieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste NieboEdytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Zew PrypeciEdytuj

  • Posiada cechy charakterystyczne dla mutantów z serii Fallout - Supermutantów.
  • Mutant ten pojawił się w książce Andrey'a Levickiy pt. "Serce Zony".