FANDOM

Most Przeobrażeńskiego to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci, znajdujące się w Zatonie.

HistoriaEdytuj

Dawniej most ten był ważnym punktem transportowym dla cywili oraz wojska. Jego nazwa pochodzi od architekta, który zaprojektować całą budowlę. Solidna konstrukcja oraz przemyślane miejsce budowy znacznie skracały czas podróży i transportu przez ten region. Wraki na moście są pozostałością po transporcie wojskowym, który wpadł w pola anomalii co doprowadziło do zniszczenia całego konwoju.

OpisEdytuj

Most znajduje się w północno-zachodniej części Zatonu. Nie daleko mostu jest Zakład utylizacji odpadów. Obecnie most jest w bardzo złym stanie, w wielu miejscach widoczne są dziury na przestrzał w jego strukturze, występuje na nim także bardzo duże zagęszczenie anomalii. Widoczne są również na nim pozostawione wraki samochodów wojskowych, ciężarówek oraz wozów bojowych. Podczas ewakuacji sprzęt został pośpiesznie porzucony wraz z wyposażeniem.

ZadaniaEdytuj

Powiązany artukuł - Perin B3

  • Dokumenty dla Sowy

Wśród wraków można znaleźć dokumentację wojskową (Rozkaz nr 562 oraz Rozkaz 423), którą będzie można sprzedać Sowie w Skadowsku za 2400RU.

  • Poszukiwania gazu do zniszczenia legowiska pijawek.

W jednym z pojazdów znajduje się zamknięty pojemnik, w którym przewożony był trujący gaz. Aby otworzyć pojemnik potrzebne są dwa klucze - A oraz B.

  1. Klucz A znajduje się na Jeepie na północnym krańcu mostu .
  2. Klucz B zlokalizowany jest na Jeepie, który leży pod mostem .

  • Na moście znajduje się ciężarówka z gazem, który można użyć do likwidacji gniazda pijawek.
  • Most charakteryzuje się wyjątkowo dużym nagromadzeniem anomalii elektrycznych, większym, niż w jakimkolwiek innym miejscu w Zatonie.

GaleriaEdytuj