FANDOM

  • NIED4
    Zespół budynków koło Magazynów Wojskowych

Według mapy w PDA znajduje się bardzo blisko od drogi do Rostoku. Jednak przejście do tego miejsca blokuje napromieniowane wzgórze i drut kolczasty. Po wejściu na wzgórze, można dostrzec, że w miejscu gdzie powinny stać te budynku jest po prostu pusty teren.

  • Wioska na zachód od Prypeci
    NIED2

Możliwe, że jest to jakiegoś rodzaju wioska lub obozowisko. Na mapie w PDA miejsce wygląda nieco podobnie do Wioski Pijawek w Magazynach Wojskowych. Pojawiały się teorie, że może to być Szpital znany z Czystego Nieba, jednak okazały się one nieprawdziwe, ponieważ znajduję się odrobinę dalej na zachód.

  • Komleks na zachód od Kordonu.
NIED1
Zespół budynków, który widoczny jest jedynie na mapie PDA w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. W S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo na terenie tego kompleksu są Bagna, przypomina to jeden z przypadkowych budynków, jakie można spotkać w Zonie, np. w Kordonie.

  • Obiekty na północny zachód od Prypeci
    NIED3

Może kamieniołom? Niewyraźny zarys terenu przedstawia jakieś wzgórze i kilka nieznanych obiektów. Można przypuszczać iż jest to jakiegoś rodzaju baza wojskowa lub zabudowa podziemnego kompleksu. Poziom zabudowania wskazuje, że jest to dosyć duży kompleks budynków. Być może jego pierwotna lokacja została przeniesiona do samej Prypeci.

Ciekawostki Edytuj

  • PODANE OBIEKTY SĄ NAJPRAWDOPODOBNIEJ WYPEŁNIENIEM MAPY PDA. TWÓRCY GRY NAJPRAWDOPODOBNIEJ NIE CHCIELI ZOSTAWIAĆ MIĘDZY LOKACJAMI PUSTEGO POLA.
  • DO MIEJSC TYCH NIE MOŻEMY SIĘ W ŻADEN SPOSÓB DOSTAĆ - ANI ZA POMOCĄ MODÓW, ANI ZA POMOCĄ BUGÓW. JEST TO PO PROSTU PŁASKI ZARYS TERENU.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki