FANDOM

Obozy Bandytów to miejsca na Wysypisku , występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

OpisEdytuj

Obozy Bandytów są rozlokowane na terenie całego Wysypiska, kilka z nich wokół hangaru, pełnią rolę zarówno zwykłych obozowisk oraz posterunków. Obozy te mają pewną wartość strategiczną podczas Wojen Frakcji, później nie pełnią już zbyt ważnej roli. 

WystępowanieEdytuj

Obóz przy zawalonym dźwiguEdytuj

Położony jest przy ulicy prowadzącej do przejścia pomiędzy Wysypiskiem a Kordonem. W pobliżu znajduje się również Cmentarzysko Pojazdów. Obiekt ten jest częścią zlecenia dodatkowego od Barmana, polegającym na odnalezieniu i zlikwidowaniu obozu Bandytów. Okazjonalnie w pobliżu mogą pojawić się Nibypsy, Ślepe Psy lub Dziki

Obóz za Cmentarzyskiem PojazdówEdytuj

To z tego obozu Bandyci urządzają wypady na Cmentarzysko Pojazdów bronionego przez Stalkera Biesa. W razie udzielenia pomocy Stalkerowi, należy odeprzeć kontratak Bandytów, którzy nadchodzą właśnie z obozowiska nieopodal, po wykonaniu zadania w obozie wciąż będzie przebywało kilku przeciwników, w przypadku ich eliminacji obóz pozostanie opuszczony.

Powiązane zadaniaEdytuj

Obóz niedaleko HangaruEdytuj

Obóz ten założony został tuż przy Hangarze, leży on bezpośrednio na drodze prowadzącej do Agropromu, dlatego pełni ważną rolę strategiczną. Nie ma możliwości przemknięcia się do Agropromu bez alarmowania Bandytów na posterunku. Po ich zlikwidowaniu Bandyci będą co jakiś czas zajmować to miejsce.

Obóz pomiędzy wzgórzamiEdytuj

To obozowisko jest zajmowane przez dwóch Bandytów, wiążę się ono z jednym zleceniem dotyczącym likwidacji obozowiska Bandytów. Znajduje się w północno-wschodniej części Wysypiska, niedaleko przejścia do Doliny Mroku. To jeden z najbardziej wysuniętych na północny-wschód punktów w tej lokacji. Po wykonaniu zadania można wrócić po nagrodę, Bandyci nie pojawiają się tam już więcej.

  • W S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo obozy mogą być przejmowane przez inne frakcje. To naturalna kolei rzeczy podczas wojen frakcji.
  • Za pomocą moda Faction Commander można odradzać dowolne jednostki w obozowiskach, niekiedy jednak zaczną się one przemieszczać i mogą opuścić obozowiska.