FANDOM

Północna Farma, zwana także Północnym Gospodarstwem, jest to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. Występuje także w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo jako Neutralna Baza[1].

Historia Edytuj

Miejsce to było gospodarstwem zorientowanym prawdopodobnie na hodowlę zwierząt oraz uprawę ziemi. Po katastrofie w Elektrowni

Północna farma
Lokalizacja
Mutanty
Frakcje

Czarnobylskiej cały region ewakuowano, gospodarstwo zostało opuszczone wraz z całym dobytkiem, który został pospiesznie z porzucony. Po powstaniu Zony w Kordonie zaczęli pojawiać się pierwsi Stalkerzy, którzy szybko zauważyli, że w rywalizacji z Wojskowymi oraz Bandytami wymuszającymi haracz, poradzą sobie tylko jako jedna, skonsolidowana grupa, którą później formalnie założono. Grupa zrzeszała Samotników, czyli wszystkich Stalkerów nienależących do jakiejkolwiek z pozostałych grup, gospodarstwo w Kordonie stało się ich główną siedzibą i było znane jako Neutralna Baza (jako że Samotnicy byli generalnie neutralni w stosunku do innych frakcji). Baza była używana do czasu wielkiej emisji w roku 2012, po której Samotnicy jako oficjalna frakcja przestali istnieć. Po tym wydarzeniu miejsce to jest opuszczone, rezydują w nim jedynie Mięsacze[2].

Opis Edytuj

Jest to opuszczona farma, składająca się z dwóch dużych budynków. Wewnątrz znajdują się dwa schowki, kilka drewnianych skrzyń oraz cztery Mięsacze. Z obiektem tym wiąże się jedno poboczne zadanie od Wilka, polegające na oczyszczeniu farmy z mutantów, nagrodą za wykonanie zadania jest artefakt Kamienna Krew. Poza tym miejsce to nie pełni żadnej ważnej roli w rozgrywce.

Schowki Edytuj

  • Sejf w zachodnim budynku - 5 apteczek.

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Neutralna_Baza
  2. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Mi%C4%99sacz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki