FANDOM

Płotka jest postacią, która pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość

Nie wiadomo w jakim czasie znalazł się w Zonie.

Charakterystyka

Płotka i jego dwaj inni towarzysze pojawiają się poza Pogłębiarką po znalezieniu Zmienionego Koła podczas pobocznej misji "Dziwne Zjawisko". Prosi Majora, by dał mu artefakt, twierdząc, że ma zdolności lecznicze, które mogą uratować jego przyjaciela od zagrażającej życiu choroby. Historia Płotki jest oczywiście nieprawdziwa, ponieważ twierdzi, że wydobył ją z anomalii chemicznej, ale ją upuścił. Byłoby to niemożliwe, ponieważ Koło nie jest artefaktem chemicznym ani nie ma w pobliżu żadnej chemicznej anomalii.

Oddanie mu artefaktu powoduje, że biegnie prosto do Skadowska, gdzie można go zobaczyć oddającego Koło Brodaczowi i żądającego nagrody za znalezienie go. Jeśli Major Diegtiariow nie chce oddać mu artefaktu, jego drużyna wyciąga broń i daje ostatnią szansę, aby go mu spokojnie przekazać. Jeśli Major Diegtiariow nadal nie chce mu go dać, otworzy ogień.

Ciekawostki Ciekawostki

  • Oddanie mu artefaktu i zabicie go tuż przed dotarciem do Skadowska nie będzie w żaden sposób ingerować w misję, a jego drużyna będzie nadal neutralna, dopóki nie zobaczą, że Major go zastrzelił. Jest to dobry sposób na uniknięcie konfliktu w Pogłębiarce. Jednak Płotka biegnie pełnym sprintem, nie to co zwykli Stalkerzy, więc trzeba szybko i dokładnie powstrzymać Płotkę.
  • Ciało Płotki i jego towarzyszy nie znika, co pozwala na używanie ich jako schowka.