FANDOM

Park Łodzi to miejsce na Wielkich Bagnach, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Przed incydentem w 1986 roku miejsce to prawdopodobnie służyło do przechowywania i naprawiania łodzi, które były wykorzystywane przez lokalnych mieszkańców. Po wybuchu reaktora w elektrowni atomowej w Czarnobylu, Park Łodzi został ewakuowany, podobnie jak cały region, od tamtego czasu pozostawał opuszczony. Po powstaniu Zony w roku 2006 roku Wielkie Bagna zostały zajęte przez Czyste Niebo, a kilka lat później, ok. roku 2011, nastąpiła Wielka Emisja, która odblokowała drogę na bagna. Wtedy też Park łodzi stał się elementem Wojny Frakcji, choć raczej jako mniej istotna lokacja, w rywalizacji pomiędzy Czystym Niebem a Renegatami, którzy pojawili się niedługo po emisji. Po przejęciu kontroli nad bagnami Park Łodzi nie pełnił żadnej istotnej roli w fabule.

OpisEdytuj

Jest to miejsce na północnym-zachodzie Wielkich Bagien, może zostać przejęty przez jedną z frakcji rywalizujących o dominację na bagnach - Renegatów lub Czyste Niebo. Nie jest on jednak kluczową lokacją, zatem ewentualne siły wysłane w celu jego zajęcia, będą niewielkie. Do Parku Łodzi prowadzi jedna, wąska, ścieka z ułożonych desek. Na miejscu znajdują się trzy budynki, z czego jeden niemal całkowicie zniszczony, ponadto, w jednym z domów znajduje się schowek.

CNM Czyste NieboEdytuj

ZadaniaEdytuj

Schowek SoC SchowkiEdytuj

W tej lokacji znajduje się jeden schowek, które można odnaleźć, niestety trzeba mieć na niego namiary, w przeciwnym wypadku nie da się go odnaleźć. Informacje o schowkach można kupować lub znajdować w PDA poległych Stalkerów.

PrzedmiotyEdytuj

W lokacji tej niewiele jest do znalezienia, większość rzeczy, które mają jakąkolwiek wartość, to te należące do Renegatów.

Broń i amunicjaEdytuj

Środki medyczneEdytuj

ŻywnośćEdytuj

  • Park łodzi to drugi, po tunelu pod mostem kolejowym, najbardziej wysuniętym punktem na północny-zachód Wielkich Bagien.
  • Okazjonalnie w parku mogą pojawić się mutanty jak Dziki lub Mięsacze.

Przypisy Edytuj