FANDOM

Park Łodzi to miejsce na Wielkich Bagnach, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Historia Edytuj

Park Łodzi
Stalker w 009.jpg

Park Łodzi

Lokalizacja
Frakcje
Przewodnik
  • Nie

Przed incydentem w 1986 roku miejsce to służyło do przechowywania i naprawiania łodzi, które były wykorzystywane przez lokalnych mieszkańców. Po wybuchu reaktora w elektrowni atomowej w Czarnobylu, Park Łodzi został ewakuowany, podobnie jak cały region, od tamtego czasu pozostawał opuszczony. Po powstaniu Zony w roku 2006 roku Wielkie Bagna zostały zajęte przez Czyste Niebo, a kilka lat później, ok. roku 2011, nastąpiła Wielka Emisja, która odblokowała drogę na bagna. Wtedy też Park łodzi stał się elementem Wojny Frakcji, choć raczej jako mniej istotna lokacja, w rywalizacji pomiędzy Czystym Niebem a Renegatami, którzy pojawili się niedługo po emisji. Po przejęciu kontroli nad bagnami Park Łodzi nie pełnił żadnej istotnej roli w fabule.

Opis Edytuj

Jest to miejsce na północnym-zachodzie Wielkich Bagien, może zostać przejęty przez jedną z frakcji rywalizujących o dominację na bagnach - Renegatów lub Czyste Niebo. Nie jest on jednak kluczową lokacją, zatem ewentualne siły wysłane w celu jego zajęcia, będą niewielkie. Do Parku Łodzi prowadzi jedna, wąska, ścieka z ułożonych desek. Na miejscu znajdują się trzy budynki, z czego jeden niemal całkowicie zniszczony, ponadto, w jednym z domów znajduje się schowek[1].

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

Aby zająć lokację Szrama musi najpierw ominąć Ruiny Wioski, które są stosunkowo dobrze obstawione przez Renegatów. Po eliminacji przeciwników bohatera czeka kolejna potyczka, już w samym Parku łodzi, który jest zajmowany przez czterech Renegatów rangi Kot, uzbrojonych w pistolety PMm oraz obrzyny. Po wyeliminowaniu przeciwników mogą tam przybyć siły Czystego Nieba.

Zadania Edytuj

  • Przejmij Obiekt

Schowki Edytuj

  • Skrzynia w głównym budynku.

Przedmioty Edytuj

W lokacji tej niewiele jest do znalezienia, większość rzeczy, które mają jakąkolwiek wartość, to te należące do Renegatów.

Broń i amunicja Edytuj

  • Pistolet PMm Makarow
  • Amunicja 9x18mm PBP, 9x18mm FMJ
  • Obrzyn
  • Amunicja 12x70 śrutowe, 12x76 kulkowe, 12x76 strzałkowe.

Środki medyczne Edytuj

  • Bandaże

Żywność Edytuj

  • Kiełbasa
  • Chleb

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Wielkie_Bagna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki