FANDOM

Połamaniec to mutant, który został wycięty z gry przez twórców, przed oficjalną premierą gry. Miał się pojawić w S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla.

Połamaniec
Ogólna Charakterystyka
Rodzaj
  • Zmutowany Człowiek
Prawdopodobne Statystyki
Zdrowie
  • Średnie
Rodzaj ataku
  • Walka wręcz
Umiejętności
  • Zasięg ataku
Trofea
  • N/D
Występowanie
SoC.png S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla
CNM.png S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo
Źródło

CharakterystykaEdytuj

Mutant ten to typ zmutowanego człowieka, z tą różnicą, że w porównania do innych humanoidów porusza się na czterech kończynach. Charakterystyczne cechy mutanta to nienaturalnie długie ręce oraz szyja, potwór może walczyć jedynie w zwarciu, nie posiada żadnych umiejętności specjalnych. Zasięg obserwacji mutanta jest niewielki toteż atakuje on wyłącznie cele znajdujące się w odległości maksymalnie kilkunastu metrów. Połamaniec jest podobny do starszej wersji Zombie, również wyciętej przez twórców na wczesnych etapach tworzenia gry. Mutant nie występuje w żadnej części gry, można go jednak przywrócić modyfikacjami. Pliki z teksturami oraz dźwiękami mimo wszystko zostały zachowane, dzięki czemu fani mogli samodzielnie przywrócić mutanta do gry. Połamaniec jest nastawiony wrogo do Pijawek, przyjaźnie do Snorków[1].

WystępowanieEdytuj

SoC.png S.T.A.L.K.E.R. - Cień CzarnobylaEdytuj

CNM.png S.T.A.L.K.E.R. - Czyste NieboEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki