FANDOM

Lokacja występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Na płaskowyżu znaleźć można rozbudowaną sieć jaskiń i tuneli, w których są anomalie grawitacyjne oraz mutanty Snorki. Znajdują się tam również ciała martwych żołnierzy armii Ukraińskiej, którzy przeżyli katastrofę śmigłowca, ale niedługo po wypadku zostali zabici przez okoliczne mutanty.

Zobacz cały artykuł - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Dostać się na płaskowyż nie jest łatwo, można to zrobić jedynie poprzez anomalie teleport umiejscowioną nieopodal. Wydostać się z niej można jedynie schodząc z klifu. Jedyne rzeczy przedstawiające jakąkolwiek wartość w tym miejscu to ekwipunek oraz uzbrojenie poległych Wojskowych.

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci Edytuj

Południowy Płaskowyż jest miejscem katastrofy jednego z rządowych śmigłowców, Ogończa 3, który główny bohater ma za zadanie zbadać, a do którego nie prowadzą żadne drogi ani ścieżki, można się dostać do niego wyłącznie przez anomalię przestrzenna wskazaną przez Stalkera zwanego Noe.

Zobacz cały artykuł - Stara barka

Żaden inny Stalker poza Noe nie zna sposobu na przedostanie się do tego rejonu katastrofy śmigłowca. Noe jest samotnikiem mieszkającym we wraku statku, uchodzi za ekscentryka i jest raczej niechętny do interakcji z innymi Stalkerami, trzymając się na uboczu.

Ciekawostki Edytuj

  • Na płaskowyż można się dostać jedynie za pośrednictwem anomalii teleportacyjnej,
  • Misja związana z Noe jest w całości opcjonalna. Anomalia przestrzenna, która przenosi gracza spełni swoje zadanie niezależnie od tego czy gracz rozmawia z Noe czy nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki