FANDOM

Podziemny Tunel w Dziczy to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Podziemny Tunel w Dziczy
Tunel w Dziczy

Tunel w Dziczy

Gra
Lokalizacja
  • Dzicz
Typ lokacji
  • Podziemia/Tunel
Rozmiar
  • Mały
Frakcje
Postacie
Anomalie
Źródło

OpisEdytuj

To bardzo niebezpieczne miejsce, wyróżniające się dużym nagromadzeniem anomalii elektro. Aby móc przemieszczać się w tym miejscu należy skakać po wrakach pojazdów oraz innych rupieciach, obecnych w tym miejscu. W przypadku ześlizgnięcia się na ziemię następuje uaktywnienie anomalii Elektro, które natychmiast wyrzucają energię rażąc ofiarę. Miejsce to jest przedmiotem jednego zadania pobocznego. W miejscu tym nie występują żadne mutanty, nie bez powodu, jest ono zbyt niebezpieczne, aby można było się tam schronić. Co ciekawe, jeśli uda się przedostać bardziej w głąb tunelu skacząc po pojazdach, tunel będzie stanowił doskonałą kryjówkę przez wszelkimi zagrożeniami, także emisjami. Problem w tym, że sam tunel stanowi zagrożenie dla zdrowia i życia[1].

ZadaniaEdytuj

  1. W Barze jeden ze stalkerów zleca Naznaczonemu odnalezienie jego karabinu, który jest pamiątką rodzinną. To zwykły karabin myśliwski, ma większą wartośc symboliczną niż materialną. Znajduje się on w czerwonym kontenerze w tunelu w Dziczy. 

AnomalieEdytuj

Przedmioty Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tunel jest miejscem największego nagromadzenia anomalii Elektro w Dziczy. Jedynymi miejscami, które można by przyrownać do tunelu jest inny tunel, ze spalaczami, na drodze do Jantaru, a także fragment torów kolejowych za więżą strażniczą w Dziczy.

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Dzicz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki