FANDOM

„Popielisko to stary cmentarz. Tam jest bardzo niebezpiecznie, dużo spalaczy , czasem pojawiają się zombie. Zwykle to miejsce jest omijane szerokim łukiem, ale czasami pojawiają się tam artefakty.”
— Stalkerzy o Popielisku
Anomalia Popielisko znajduje się w Jupiterze, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Jest to anomalia termiczna, dobrze znana w Jupiterze. Mowa o starym cmentarzu, na którym występują liczne anomalie typu Spalacz, które są bardzo aktywne i gęsto rozmieszczone. Najbardziej oczywistym zagrożeniem jest w tym przypadku bardzo wysoka temperatura, zjawisko charakterystyczne dla anomalii termicznych, wymagany jest wytrzymały kombinezon chroniący przed obrażeniami termicznymi.

WystępowanieEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Anomalia położna jest niedaleko Wioski Kopaczi w Jupiterze, na zachód od Stacji Janów, Można ją dostrzec z daleka, z uwagi na wystrzeliwane do góry słupy ognia. Okolice anomalii zazwyczaj są bezpieczne, okazjonalnie mogą w pobliżu pojawić się Dziki lub Zombie.

  • Jest to jedno z miejsc, w które musi się udać Grupa Topola, aby dokonać pomiarów.
  • Może się tu pojawić Kontroler, podczas wykonywania zadań dla naukowców.