FANDOM

Port Rzeczny to obiekt w Prypeci, występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis Edytuj

Obiekt ten położony jest w północno-wschodniej części miasta, po przeciwnej stronie do Teatru "Prometeusz". Znajdują się w nim liczne oddziały szturmowe Monolitu, a także kilka grup Zombie, włączając w to bardzo niebezpiecznego Mistrza Monolitu, który modli się w najwyższej wieży budynku.

PDA Mistrza zdradza lokalizację dwóch schowków, w których znajdują się baterie do Karabinu Gaussa, a także schowek z wojskowymi apteczkami. Ten przeciwnik znacząco różni się od innych członków frakcji, ma wyższe AI i lepsze uzbrojenie wraz z Egzoszkieletem.

PrzeciwnicyEdytuj

Najtrudniejszym przeciwnikiem w lokacji jest Mistrz Monolitu, z uwagi na swoje umiejętności oraz uzbrojenie. Również standardowe oddziały Monolitu są groźne, ich liczba jest jednak stosunkowo niewielka, dlatego też nie powinny stanowić problemu dla protagonisty. Przeciwnikami nieco mniejszego kalibru są Zombie, które pojawiają się tam po każdej emisji.

Schowek Schowki Edytuj

Lokalizację schowka można uzyskać z PDA Mistrza Monolitu po zlikwidowaniu go. W schowku są cenne baterie do Karabinu Gaussa. Drugi schowek zawiera apteczki wojskowe, cenne na tym obszarze z uwagi na ilość przeciwników, którzy stają na drodze protagonisty.