FANDOM

Posterunek na moście to miejsce w Limańsku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Posterunek w Limańsku
Posterunek na moście.png

Posterunek w Limańsku

Gra
Lokalizacja
Frakcje
Postacie
Źródło

OpisEdytuj

Posterunek znajduje się na moście w Limańsku. Wejście główne do budynku znajduje się po jego południowej stronie, która jest niedostępna idąc od strony drogi prowadzącej z Czerwonego Lasu. W związku z tym, jedynym sposobem, aby dostać się do budynku są schody obok, prowadzące na drugie piętro, skąd można przejść bezpośrednio do wnętrza posterunku. 

WystępowanieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Czyste NieboEdytuj

Czyste Niebo kontynuując swój pościg za Striełokiem musiało się przebijać przez Limańsk, aby ominąć Mózgozwęglacz i dostać się do elektrowni atomowej. Miasto to było zajmowane zarówno przez Wojskowych jak i Monolit, dlatego też stalkerzy z frakcji Liebiedewa musieli się najpierw uporać z przeciwnikami. Posterunek był jednym z miejsc, gdzie swoje pozycje umocnili Wojskowi, rozstawiając karabiny maszynowe w oknie posterunku. Sekcja CKM-u prowadziła ostrzał głównej ulicy, co skutecznie uniemożliwiało Czystemu Niebu dalszą podróż. Szrama został oddelegowany do zlikwidowania posterunku, co też zrobił, w konsekwencji czego frakcja przedarła się w dalszą część Limańska.

FrakcjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki