FANDOM

„Nie mogłeś wybrać lepszego momentu na pojawienie się, Najemniku. Utknęliśmy tutaj w okropnym położeniu. Wróg jest w budynku po drugiej stronie kanału, a my tu siedzimy! Lebiediew kazał nam zająć most. Musimy oczyścić i zabezpieczyć ten budynek, za wszelką cenę!
Posterunek na moście to miejsce w Limańsku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

HistoriaEdytuj

Posterunek został założony prawdopodobnie niedługo przed przybyciem do Limańska frakcji Czyste NieboMonolit fortyfikował niektóre budynki w Limańsku, aby zatrzymać Stalkerów przed dalszą podróżą wgłąb miasta. Ostatecznie Najemnik Szrama przedostał się do wnętrza posterunku i zlikwidował siły frakcji Monolit przebywające wewnątrz. Później frakcja Liebiedewa, wraz z Najemnikiem, ruszyli w dalszą drogę.

OpisEdytuj

Posterunek znajduje się na moście w Limańsku, skąd prowadzony jest ostrzał. Wejście główne do budynku znajduje się po jego południowej stronie, która jest niedostępna idąc od strony drogi prowadzącej z Czerwonego Lasu. W związku z tym, jedynym sposobem, aby dostać się do budynku są schody obok, prowadzące na drugie piętro, skąd można przejść bezpośrednio do wnętrza posterunku. Wewnątrz znajduje się kilkunastu Wojskowych, można znaleźć sporo uzbrojenia oraz innych, przydatnych przedmiotów. Po oczyszczeniu lokacji nie pełni ona już żadnej istotnej roli.

WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

Czyste Niebo kontynuując swój pościg za Striełokiem musiało się przebijać przez Limańsk, aby ominąć Mózgozwęglacz i dostać się do elektrowni atomowej. Miasto to było zajmowane zarówno przez Wojskowych jak i Monolit, dlatego też stalkerzy z frakcji Lebiediewa musieli się najpierw uporać z przeciwnikami. Posterunek był jednym z miejsc, gdzie swoje pozycje umocnili Wojskowi, rozstawiając karabiny maszynowe w oknie posterunku. Sekcja CKM-u prowadziła ostrzał głównej ulicy, co skutecznie uniemożliwiało Czystemu Niebu dalszą podróż. Szrama został oddelegowany do zlikwidowania posterunku, co też zrobił, w konsekwencji czego frakcja przedarła się w dalszą część Limańska.

  • W budynku nie ma żadnych artefaktów ani anomalii.