FANDOM

Pralnia jest to obiekt w Prypeci, występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Historia Edytuj

Po niepowodzeniu operacji Tor Wodny i utracie wszystkich śmigłowców, grupa ocalałych żołnierzy armii Ukraińskiej skryła się w pralni, czyniąc z niej swoją główną siedzibę. Wcześniej miejsce to było zajęte przez Monolit, jednak Wojskowi zdołali odeprzeć stamtąd przeciwników. Z biegiem czasu, głównie z powodu nasilających się ataków mutantów oraz Monolitu, niemal połowa z ocalałych zginęła. Od tamtego czasu oczekiwali oni na jakikolwiek postęp, w kwestii ewakuacji oraz zakończenia misji.

Opis Edytuj

Posterunek Wojskowych pod dowództwem Pułkownika Kowalskiego. Ulokowany w solidnym, wielokondygnacyjnym budynku betonowym, dookoła otoczony zabudową różnego rodzaju. Nadawał się na schronienie, a także bazę wypadową. W razie potrzeby mógł służyć do działań defensywnych.Usytuowane jest w południowej części Prypeci, można tu uzyskać pomoc medyczną, zdobyć broń wraz z amunicją, prowiant oraz zasięgnąć informacji. Wszystkie działania militarne prowadzone na terenie miasta są kierowane właśnie z tego miejsca[1].

Ciekawostki Edytuj

  • W tej lokacji nie ma żadnego handlarza.
  • Budynek chroni przed emisjami jedynie Wojskowych, nie zapewnia żadnej ochrony innym frakcjom, jest to błąd gry.

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Prype%C4%87

Więcej z Fandomu

Losowa wiki