FANDOM

Przystanek to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

OpisEdytuj

Przystanek znajduje się za mostem w Kordonie , niedaleko Młyna, to druga lokacja jaką napotkać może bohater idąc główną drogą z Wioski Kotów. Lokacja ta nie ma zbyt wiele do zaoferowania, początkowo była przez krótki czas używana w starciach Samotników z Wojskowymi, później pozostała opuszczona na stałe. 

WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii obiekt nie pełni żadnej istotnej roli w Kordonie. Bohater mija go w drodze na Most Kolejowy. Okazjonalnie można spotkać przy przystanku mutanty, najczęściej niewielkie grupy Ślepych Psów, rzadziej Dziki lub Mięsacze. Z obiektem tym nie wiążą się żadne zadania główne ani poboczne.

CNM Czyste NieboEdytuj

Szrama docierając do przystanku zauważy grupę Samotników, w trakcie walki z Wojskowymi przebywajcymi w Młynie. Samotnicy utrzymywali pozycję tuż przy przystanku, Wojskowi natomiast za skrzyniami ustawionymi zaraz przy wejściu do jednego z budynków Młyna. Po pokonaniu Wojskowych przystanek został opuszczony.

  • Jeśli w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo bohater nie pomoże Samotnikom, zostaną oni zabici przez żołnierzy.
  • S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo większość żołnierzy w młynie ma ragnę doświadczonych, wszyscy samotnicy na przystanku są natomiast nowicjuszami.
  • Mutanty pojawiające się niekiedy przy przystanku to najczęściej Ślepe Psy. Wynika to z faktu, że biegają one praktycznie po większości dostępnych terenów w Kordonie i czasami wbiegają główną ulicę, mogą też przebywać w niektórych lokacjach.